سفیر جمهوری ارمنستان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد

به گزارش مسافرت رو، آرتاشس تومانیان سفیر جمهوری ارمنستان در ایران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد که در این بازدید با پتانسیل های علمی و آموزشی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شد.

سفیر جمهوری ارمنستان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد

با تور ارمنستان از کشور زیبای همسایه دیدن کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در این بازدید دکتر گلرو مدیر همکاری های علمی وبین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بعد از ارائه توانمندی های دانشگاه صنعتی امیرکبیر به انجام فعالیت های مشترک در حوزه های آموزشی مانند تبادل دانشجو و استاد، حوزه های پژوهشی مانند انجام پروژه های مشترک بین المللی تحت حمایت اقتصادی اتحادیه اروپا و نیز همکاری های صنعتی در مورد فراوری و فروش محصولات دانش بنیان در بازار ارمنستان و ایران تاکید نمود.

دکتر گئورک قره پتیان معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق گفت: با برنامه ریزی می توانیم فعالیت های بین المللی مشترک در قالب برنامه افق 2020 میان دانشگاه های کشور ارمنستان و ایران از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر ایجاد کنیم.

دکتر عبدالرسول پورعباس معاون پژوهشی و مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این جلسه گفت: این دانشکده دارای 4 گروه ریاضیات محض، ریاضیات کاربردی، آمار و علوم کامپیوتر است.

وی اضافه نمود: گروه ریاضی دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دنیا دارای رتبه 106 است و یکی از اساتید این دانشکده جز 10 نفر اول دنیای و 5 نفر از اساتید این دانشکده نیز جز دانشمندان یک درصد برتر دنیای معرفی شده اند.

دکتر بهادر بخشی معاون پژوهشی و روابط بین الملل دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این جلسه گفت: دانشکده مهندسی کامپیوتر در 4 حوزه سخت افزار، نرم افزار، هوش مصنوعی و شبکه فعالیت می نماید.

وی گفت: دانشکده مهندسی کامپیوتر یک دانشکده جوان است، اما سرعت رشد این دانشکده خیلی زیاد است. با توجه به تجربه این دانشکده در انجام فعالیت های بین المللی با دانشگاه های کشور آلمان و فرانسه می تواند در مورد همکاری با کشور ارمنستان نیز بصورت فعال اقدام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 518

به "سفیر جمهوری ارمنستان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر جمهوری ارمنستان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید