سردار سلامی: کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی احتیاج می کنیم

به گزارش مسافرت رو، فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در عرصه هایی که تحت فشار های جهانی قرار می گیریم بیشتر پیشرفت می کنیم، گفت: ما متعهد هستیم که کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی احتیاج کنیم.

سردار سلامی: کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی احتیاج می کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب که صبح امروز (دوشنبه 25آذر) در دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله الاعظم (عج) برگزار گردید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه بقیةالله الاعظم (عج) یکی از دانشگاه های ممتاز علوم پزشکی کشور است که از اعضای هیئت علمی بسیار برجسته ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) در سطح کشور یا منطقه و حتی دنیا جزو برجستگان این شاخه از علوم بشری هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این دانشگاه با راستا و چشم اندازی که برای خود طراحی نموده، در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به یکی از برترین دانشگاه های علوم پزشکی دنیا هم در حوزه شکستن مرز های نوین دانش پزشکی و هم در سطح فناوری های پیشرفته علوم پزشکی است، گفت: ما حتما این راستا را تقویت می کنیم و معتقدیم که همه گام های اولیه برای رسیدن به قله های بزرگ برای ما فراهم شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه تحریم دنیای علیه کشور ما تنها در عرصه مالی نیست بلکه تحریم های علمی، صنعتی و فناوری نیز علیه ما وجود دارد مطرح کرد: ما یک تجربه ارزشمندی داریم و آن تجربه این است که در عرصه هایی که تحت فشار های دنیای قرار می گیریم بیشتر پیشرفت می کنیم. دلیل آن هم این است که ما مجبور شویم به ظرفیت های داخلی خودمان رجوع کنیم و استعداد های نهفته در ذهن جوانانمان را شکوفا کنیم و الگو ها و مدل های پیشرفت را خودمان طراحی کنید.

وی اضافه کرد: آنچه که ما امروز در این نمایشگاه دیدیم قدم های بسیار مثبت و درخشانی بود هرچند این ها گام های اولیه ما هستند، ولی هیچ راستا طولانی بدون برداشتن اولین گام ها معین نمی گردد.

فرمانده کل سپاه با بان اینکه اولین قدم ما باید آزاد کردن انرژی های موجود در درون قلب ها و ذهن ها باشد، گفت: ما متعهد هستیم که کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی احتیاج کنیم و در این راستا دانشگاه بقیةالله (عج) باید نیروی پیشران و موتور محرک و لکوموتیو حرکت ما در مرز های دانش پزشکی و فناوری های وابسته به آن باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 751

به "سردار سلامی: کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی احتیاج می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار سلامی: کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی احتیاج می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید