سرآسیایی: چوچو دلش با تیم نبود، خستگی در ساق بازیکنانم وجود دارد

به گزارش مسافرت رو، سرمربی شهرخودرو معتقد است بازیکنانش هنوز از بازی های آسیایی خسته هستند اما تیمش باانگیزه برابر حریف به میدان می رود.

سرآسیایی: چوچو دلش با تیم نبود، خستگی در ساق بازیکنانم وجود دارد

از سفر با تورهای پاتایا نوروز 99 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش در برابر ماشین سازی تبریز اظهار کرد: ابتدا باید ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) را تسلیت بگویم. از حمیداوی، هیات مدیره، مدیرعامل و قائم مقام باشگاه باید تشکر کنم که به من و دستیارانم در این شرایط خاص اعتماد کردند. امیدوارم در ادامه راستا بتوانیم با کوشش و جدیت، به نتایج خوبی دست یابیم و روسفید از این آزمون بیرون بیاییم. در بازی های پلی آف آسیایی، شرایط خاصی را تجربه کردیم. بازیکنانم برای مردم خراسان حماسه آفرینی کردند و با وجود مسائل عجیبی که رخ داد، به نتایج مطلوبی رسیدند. هم قسم شدن و همدلی میان بازیکنان، کادرفنی و باشگاه، نتیجه خوبی را به ارمغان آورد و تیم به مرحله گروهی رسید.

سرآسیایی در مورد بازیکنان جدید تیمش گفت: 5 روز قبل از بازی ها باید لیست را به AFC تحویل می دادیم و زمانی با قاضی و میروسلاو به توافق رسیدیم که دیگر لیست ارسال شده بود. در بازی با السیلیه ضربه بدی به دوقلوی پای صادقی خورد، با این وجود او تمام کوششش را به کار بست و به بازی ادامه داد، اما در نهایت با ضربه بعدی بازیکن السیلیه، مجبور شدیم او را تعویض کنیم. در این سه روز ریکاوری خوبی داشته و ان شاءالله می تواند به تیم یاری کند.

سرآسیایی گفت: در هر دو جبهه می خواهیم قاطع و محکم بجنگیم. نمی خواهیم در هیچ کدام از پیش بازنده باشیم. هم باشگاه و هم کادرفنی، در کوشش و تکاپو برای برنامه ریزی مدون، برای 30 روز آینده هستند. در 30 روز باید 7 بازی برگزار کنیم و شرایط سختی داریم، اما با تکیه به پشتکار و همت بازیکنان و با برنامه ریزی درست و حمایت طرفداران، سعی می کنیم به بهترین نتایج ممکن دست یابیم. در ساعات آخر نقل وانتقالات راهنمایی تیم را برعهده گرفتم. از 3 سهمیه، میروسلاو و قاضی را جذب کردیم . یک جای خالی داریم، در یکی دو پست هم مشکل داریم. احتیاج مبرمی به گلر داریم. با آنالیز هایی که خواهیم کرد، بهترین تصمیم را می گیریم.

سرآسیایی در مورد جدایی چوچو گفت: فکر می کنم دیگر دل او با ما نبود. اگر توانستیم در این 6 سال به موفقیت نسبی دست یابیم، به خاطر همدلی بوده است. اگر احساس کنیم حتی یک سلول بازیکنی هم با تیم نیست، اجازه نمی دهیم چنین تفکری خللی در تیم وارد کند. در یکی دو بازی هم می شد تعویضش کنم، اما احساس کردم او آن پالس مثبتی که تیم احتیاج داشت را در خود نداشت و ترجیح دادم به جای چوچو از بازیکنی جوان استفاده کنم.

سرمربی شهرخودرو گفت: برنامه فشرده ای را در روزهای اخیر پشت سر گذاشته ایم. خستگی ناشی از بازی های فشرده پلی آف این روزها با ما بود، البته که کادر پزشکی و ماساژورها کوشش زیادی کردند، اما هنوز خستگی در ساق بازیکنانم وجود دارد. مصدوم و سرماخورده هم داریم، اما اینها دلیل نمی گردد قول و قرارمان را فراموش کنیم . بچه ها انرژی خوبی دارند و به خوبی می دانند سخت ترین بازی فصل ما فردا مقابل ماشین سازی رقم می خورد. باید فردا مهر تاییدی بر استمرار راه خود در لیگ بزنیم. وقتی سوت آغاز بازی زده می گردد، خیلی از مسائل فراموش می گردد و تاثیرگذار نیست. به مسائل مربوط به ماشین توجهی نمی کنیم و می دانیم که حریف نیم فصل دوم را خوب آغاز نموده و کار سختی مقابل این تیم داریم.

سرمربی شهرخودرو در مورد تغییر و تحولات شهرخودرو در تعطیلات اظهار داشت: باید از زحمات یحیی گل محمدی در تیم شهرخودرو تشکر کنم . چیزهای زیادی از یحیی یاد گرفتم. فکر می کنم که شرایط تیم در آن موقع به شکلی بود که می خواست تیمی منسجم برای نیم فصل دوم ببندد. قطعا یحیی می خواست تیمی مقتدر ببندد و اگر بازیکنی از ما جدا شد، قطعا یار جایگزینی هم برای او در نظر گرفته شد، اما رفتن یحیی چند روزی همه را درگیر کرد. در مورد جدایی منادی باید بگویم مشابه با چوچو نمی خواهیم بازیکنی را به زور نگه داریم. منادی به دنبال بازی در تیمی بود که به وی بازی بیشتری برسد.

او در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مرادمند محروم است . 4-5 بازیکن تیم هم به خاطر تغییرات آب وهوایی که این روزها به واسطه سفرهای متعدد داشتیم، سرما خوردند که امیدوارم به بازی فردا برسند.

سرمربی شهرخودرو با اشاره به اهمیت حضور طرفداران شهرخودرو گفت: انرژی مضاعفی از حضور طرفداران می گیریم. همواره از آن ها خواسته ایم یار دوازدهم ما باشند. من از طرفداران خوب فوتبال خراسان و شهرخودرو که دل شان از نتایج اخیر در آسیا شاد شده، خواهش می کنم برای تجلیل از زحمات بازیکنانم به استادیوم بیایند و انرژی بزرگی به ما بدهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 778

به "سرآسیایی: چوچو دلش با تیم نبود، خستگی در ساق بازیکنانم وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: چوچو دلش با تیم نبود، خستگی در ساق بازیکنانم وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید