زیرساخت های گردشگری قم با همکاری نهادهای مختلف توسعه پیدا می کند

به گزارش مسافرت رو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: برای احیاء میراث فرهنگی و تاریخی استان باید زیرساخت های گردشگری استان قم توسعه پیدا کند که این امر نیازمند تعامل و همکاری نهادهای مختلف است.

زیرساخت های گردشگری قم با همکاری نهادهای مختلف توسعه پیدا می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، حمید یزدانی امروز دوشنبه 15 اردیبهشت 99، در شورای معاونین اداره کل با اشاره به این که توسعه تأسیسات گردشگری باید مورد اهتمام قرار گیرد، گفت: قم ام القرای جهان اسلام است و به علت موقعیت زیارتی و تاریخی از جمله حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و مکان های تاریخی، در دوران پس از کرونا دوباره میزبان زائران داخلی و خارجی خواهد بود.

او ادامه داد: باید از ظرفیت گردشگران در این استان در راستای اشتغال زایی و توسعه اقتصادی بهره مند شویم و این امر همکاری نهادهای مختلف را می طلبد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با بیان این که در سال 99 استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان ادامه پیدا می کند، گفت: دوران کرونا، فرصت خوبی برای تأسیسات گردشگری فراهم آورده تا با تغییرات و رفع نواقص، به استاندارد لازم دست پیدا کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1082

به "زیرساخت های گردشگری قم با همکاری نهادهای مختلف توسعه پیدا می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری قم با همکاری نهادهای مختلف توسعه پیدا می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید