زمان تحویل جدیدترین آی پد اپل به تاخیر افتاد

به گزارش مسافرت رو، زمان تحویل جدیدترین مدل آی پد پرو به دلیل تقاضای بالا و محدودیتهای فراوری، تنها چند ساعت پس از شروع فروش به ژوییه موکول شد.

زمان تحویل جدیدترین آی پد اپل به تاخیر افتاد

طبق اطلاعات مندرج در وب سایت اپل، زمان تحویل تقریبا همه مدلهای آی پد پرو 12.9 اینچی بین 24 ژوئن تا هشتم ژوییه (سوم خرداد تا 17 تیر) است. اپل آی پد پرو را در دو رنگ، پنج ظرفیت و حافظه داخلی و امکان اتصال فقط وای فای یا وای فای و 5G می فروشد. تنها مدلهایی که زودتر تحویل داده می گردد مدلهای دارای حافظه داخلی دو ترابایت و بدون پشتیبانی از 5G هستند.

مدل 12.9 اینچی آی پد پرو یک صفحه نمایش مینی LED دارد که اپل آن را نمایشگر لیکوئید رتینا XDR نامیده است. اپل در آوریل اظهار داشت فراوری این صفحه نمایشها سخت است و احتمالا مشکلاتی در فراوری وجود خواهد داشت. مدل 11 اینچی کوچکتر آی پد پرو که فاقد این فناوری جدید است، در ماه مه عرضه می گردد.

اپل هفته گذشته هشدار داد به دلیل محدودیتهای فراوری آی پد و مک که مربوط به کمبود قطعات است، در سه ماهه سوم سه تا چهار میلیارد دلار در درآمد ضرر خواهد نمود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت برای سه ماهه سوم دستوررالعمل اقتصادی خاصی ارائه نکرد اما تحلیلگران انتظار دارند درآمد این شرکت به بیش از 68.7 میلیارد دلار برسد. درآمد اپل از مک در سه ماهه دوم اقتصادی این شرکت 9.1 میلیارد دلار و از فروش آی پد 7.8 میلیارد دلار بود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1685

به "زمان تحویل جدیدترین آی پد اپل به تاخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان تحویل جدیدترین آی پد اپل به تاخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید