دستمال نو اپل 19 دلار برای شما آب می خورد

به گزارش مسافرت رو، اگر تا به حال تمیز کردن محصولات اپل برای شما دغدغه ای به حساب می آمد، از امروز می توانید از دستمال تمیزکننده 19 دلاری فراوری اپل برای تمیز کردن این محصولات بهره ببرید. اپل در مراسم دیشب علاوه بر معرفی تراشه های M1 Pro و M1 Max به همراه نسل سوم ایرپاد ها، از این دستمال تمیزکننده هم رونمایی نموده است.

دستمال نو اپل 19 دلار برای شما آب می خورد

این دستمال تمیزکننده اپل که از پارچه ای نسبتا ضخیم فراوری شده به صورت جداگانه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به غیر از اینکه لوگوی اپل روی آن حک شده، تعیین نیست که جنس این پارچه با پارچه معمولی میکروفایبر که می توانید با قیمتی بسیار کمتر از این دستمال آن را تهیه کنید تفاوتی دارد یا نه. این شرکت توصیه می نماید که هنگام تمیز کردن گجت های اپل از پارچه نرم و بدون پرز بهره ببرید و از پارچه های زبر و ضخیم، حوله و دستمال کاغذی اجتناب کنید.

در صفحه اختصاصی این دستمال اپل ذکر شده که پارچه این دستمال برای تمیز کردن نمایشگر های محصولات اپل بسیار مناسب است. این دستمال تمیزکننده یادآور پارچه ای است که از آن در تمیز کردن مانتیور Pro Display XDR استفاده می گردد. البته باید اشاره کنیم که این دستمال به صورت رایگان و همراه با مانیتور در دسترس کاربران قرار گرفته و ظاهرا به صورت تکی به فروش نمی رسد. همانطور که اشاره شد، اپل در رویداد دیشب از محصولات جدیدی رونمایی نموده است. بد نیس نگاهی کوتاه به تعدادی از آن ها داشته باشیم.

اپل در رویداد Unleashed خود از دو مک بوک پرو در دو مقدار 14.2 و 16.2 اینچ رونمایی کرد. لپ تاپ هایی که درون آن ها خبری از تاچ بار نیست و به جای آن کلیدهای سخت افزاری جایگزین شده اند که هواداران بیشتری هم دارند. بعلاوه این بار پورت های بسیار بیشتری را شاهد هستیم که از جمله این موارد می توان به یک پورت HDMI، سه پورت تاندربولت نسل 4، درگاه کارت SD، جک هدفون ارتقا یافته و شارژر مگ سیف اشاره نمود. در هر دو مدل از پردازنده های M1 پرو و M1 مکس به عنوان قلب تپنده استفاده شده است که در مدل نخست، 16 و 32 گیگابایت رم و در مدل دوم هم16، 32 و 64 گیگابایت حافظه رم را شاهد هستیم.

همانطور که در ابتدای مطلب بهش اشاره شد، اپل از جدیدترین تراشه های خود نیز با نام M1 پرو و M1 مکس نیز رونمایی نموده است. در مدل پرو از 10 هسته پردازشی و 16 هسته گرافیکی استفاده شده است و نهایت مقدار رمی که در آن پشتیبانی می گردد 32 گیگابایت است. در مدل مکس اما مقدار هسته پردازشی همان 10 است اما هسته های گرافیک به 32 می رسد و نهایت مقدار رم پشتیبانی شده هم 64 گیگابایت است. در مدل پرو تعداد ترانزیستورها به 33 میلیارد می رسد در حالی که این مقدار در مدل مکس به 57 میلیارد می رسد تا شاهد دو مورد از برترین و قدرتمندترین تراشه های موجود در لپ تاپ ها باشیم که به ادعای اپل، نسبت قدرت پردازشی و توان مصرفی آن ها حتی از لپ تاپ هایی با گرافیک مجزای قدرتمند هم بهتر است.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1923

به "دستمال نو اپل 19 دلار برای شما آب می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمال نو اپل 19 دلار برای شما آب می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید