روسیه صادرات گاز به چین را افزایش داد

به گزارش مسافرت رو، شرکت گاز پروم روسیه میزان صادرات گاز طبیعی مایع به چین را در ماه های جولای وآگوست افزایش داده است.

روسیه صادرات گاز به چین را افزایش داد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از راشاتودی، شرکت روسیه گاز پروم، میزان صادرات گاز طبیعی به چین به وسیله خط لوله جدید را در ماه جولای و آگوست نسبت به ماه ژوئن افزایش قابل توجهی داده است.

مقام ارشد شرکت نفتی گاز پروم روسیه، تاکید نموده است عرضه گاز طبیعی مایع به چین به وسیله خط لوله موسوم به پاور آف سیبریا به 12 میلیون متر مکعب در روز در ماه جولای و آگوست رسیده است.

این در حالی است که پیش از این میزان صادرات در ماه ژوئن 10 میلیون متر مکعب در روز بود.

ولادیسلاو برودین، مدیرعامل شرکت گاز پروم، با بیان اینکه خط لوله پاورا آف سیبریا در سال 2019 راه اندازی شده است، گفت: به نظر می رسد افزایش میزان صادرات به وسیله این خط لوله رو به افزایش خواهد بود و میزان صادرات سالانه به چین انتظار می رود از 21 میلیون متر مکعب در سال 2019 به 25 میلیون متر مکعب در انتها سال جاری برسد.

الکساندر ایوانیکوف، رئیس مالی و مالی گاز پروم، اعلام نمود: در سه ماهه دوم سال 2020 میزان واردات گاز پروم به چین به وسیله خط لوله پاورا آف سیبریا، با قیمت بیشتری نسبت به قیمت گاز اروپا صادر شد.

این مسئول هفته گذشته اعلام نموده بود حجم قراردادها با چین رو به افزایش است و سهم شرکت گاز پروم در تامین احتیاج گازی این کشور بیشتر می گردد و در آمد این شرکت نیز افزایش می یابد.

بر اساس این گزارش پروژه خط لوله جدید پاور آف سیبریای 2 در حال اجرا بین دو کشور روسیه و چین است و مسکو به دنبال این است که به وسیله این خط لوله سهم صادرات گاز طبیعی مایع را در بازار چین افزایش دهد و پیش بینی می گردد میزان صادرات روسیه به چین در سال آینده با افزایش قابل توجهی روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1280

به "روسیه صادرات گاز به چین را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه صادرات گاز به چین را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید