رشد مالی چین سال جاری به کمتر از 7، 6 درصد خواهد رسید

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: تازه ترین برآوردهای آماری منتشر شده در چین نشان می دهد که رشد مالی این کشور در سال 2013 میلادی به کمتر از 7، 6 درصد خواهد رسید.

رشد مالی چین سال جاری به کمتر از 7، 6 درصد خواهد رسید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ کابینه چین در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نموده است که رشد اقتصادی این کشور سال جاری به کمتر از 7، 6 درصد خواهد رسید و همچنین نسبت به تشدید فشارها بر رشد اقتصادی هشدار داده است.بر اساس این گزارش کاهش رشد اقتصادی چین می تواند تاثیرات و تبعات منفی زیادی بر ثبات اجتماعی و وضعیت بازار کار و اشتغال داشته باشد.

حزب کمونیست چین در تازه ترین نشست سالانه خود بر لزوم اجرای اصلاحات ساختاری اقتصادی و اقتصادی با هدف دستیابی به رشد و رونق باثبات و پایدار تاکید نموده است.رشد اقتصادی چین طی سال 2012 میلادی نیز به 7، 7 درصد رسیده بود. حزب کمونیست چین دستیابی به رشد 7 درصدی را مهمترین هدف در برنامه 5 ساله توسعه اقتصادی مشخص نموده است.

دولت چین نسبت به وجود بعضی چالش ها مثل شرایط نابسامان اقتصاد جهانی هشدار داده است. وزیر برنامه ریزی چین نیز تاکید نمود، دولت نمی تواند فشارهای موجود بر رشد اقتصادی چین را تکذیب و رد کند.دبیر حزب کمونیست چین نیز تاکید نمود، رشد اقتصادی چین طی سال 2014 میلادی به 7، 5 درصد خواهد رسید و مقام های چینی مصمم به دستیابی به این هدف هستند.

حزب کمونیست چین دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی را مهمترین هدف خود در سال 2013 میلادی اعلام نموده بودند. کاهش هدف رشد اقتصادی چین بخشی از کوشش های ژی جین پینگ رئیس جمهور برای تمرکز کمتر مقام های دولتی چین بر رشد اقتصادی کوتاه مدت و توجه بیشتر آنها برای کاهش بدهی های دولتی و حفاظت از محیط زیست است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 480

به "رشد مالی چین سال جاری به کمتر از 7، 6 درصد خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد مالی چین سال جاری به کمتر از 7، 6 درصد خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید