راه اندازی کتابخانه ورزش در منطقه18

به گزارش مسافرت رو، بعضی از شهروندان اطلاعات کافی از رشته های مختلف ورزشی ندارند، بنابراین یکی از راه هایی که می تواند این مشکل را رفع کند، مطالعه کتاب های ورزشی درباره رشته های مورد علاقه آنهاست.

راه اندازی کتابخانه ورزش در منطقه18

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

رضا کنگرانی مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه18 با بیان اینکه متأسفانه در بیشتر کتابخانه ها با کمبود کتاب درباره رشته های مختلف ورزشی روبرو هستیم، اضافه می نماید: یکی از اقدام ها برای حل این مشکل راه اندازی کتابخانه تخصصی ورزشی است تا شهروندان بتوانند در آن کتاب های مربوط به رشته های مختلف ورزشی را پیدا و مطالعه نمایند.

وی می افزاید: شهردار منطقه به موضوع ترویج فرهنگ ورزش در محله ها توجه ویژه و برای رونق ورزش در محله ها و سوق شهروندان به فعالیت های ورزشی تأکید دارد. بنابراین قصد داریم تا نیمه نخست امسال نخستین کتابخانه ورزش منطقه را راه اندازی کنیم.

کنگرانی به ویژگی های این کتابخانه اشاره و عنوان می نماید: کوشش می کنیم در این مجموعه، اطلاعات ورزشی شهروندان را افزایش دهیم. یکی دیگر از برنامه ها به روزرسانی کتاب ها و آثار ورزشی است. برای همین مخاطبان از تازه ترین آثار و کتاب های ورزشی در رشته های مختلف مثل فوتبال، کشتی، هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، شنا، ژیمناستیک و رشته های رزمی و... بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از کتاب ها می تواند به حوزه سلامت و تغذیه در ورزش اختصاص پیدا کند، می افزاید: افزایش اطلاعات شهروندان درباره چگونگی انجام صحیح فعالیت های ورزشی و تغذیه مناسب از موضوعاتی است که دنبال می کنیم تا از بروز آسیب های ورزشی برای اهالی جلوگیری گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 957

به "راه اندازی کتابخانه ورزش در منطقه18" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کتابخانه ورزش در منطقه18"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید