#بیا، دورش، بگردیم

به گزارش مسافرت رو، کمپین بیا دورش بگردیم از طریق اسنپ تریپ و با هدف تشویق مردم به سفر آسان و ارزان و گشتن در زیبایی های طبیعی و تاریخی شهرهای مختلف سرزمینمان طراحی و اجرا شده است. کمپینی برای دوستی دوباره با گردشگری در ایران.

#بیا، دورش، بگردیم

اسنپ تریپ یکی از وبسایت ها و اپلیکیشن های رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما و اتوبوس است که هدف آن کمک به بهبود و افزایش سفرهای آسان و ارزان در داخل ایران است. این اپلیکیشن به ما کمک می کند تا در کنار خرید بلیط اتوبوس و هواپیما، هتل ها و خانه های بومگردی موجود در شهرهای مختلف ایران را بررسی کرده و بر اساس اطلاعات دقیق آن ها، مناسب ترین اقامتگاه ها یا هتل های تخفیف دار را برای سفرمان انتخاب و رزرو کنیم.

سفر می تواند یک برنامه پیچیده و دور از دسترس نباشد. سفر می تواند تفریح گرانقیمتی نباشد. آن هم وقتی در کشوری با مساحت 1648195 کیلومتر مربع زندگی کنیم.

هر گوشه این سرزمین 1648195 کیلومتری شگفتی هایی دارد. از دریا و کوه و کویر گرفته تا جنگل و رود و آبشار. فرقی نمی کند چمدانمان را به مقصد کدام شهر ببندیم؛ فقط باید تصمیم بگیریم و پا در جهت سفر بگذاریم.

سفر یک معجزه است!

سفر فرصتی برای پالایش روح و رسیدن به آرامش است. فرصتی برای کسب تجربه ها، تماشای فرهنگ ها و همکلام شدن با آدم های نو. سفرهای دسته جمعی با خانواده یا دوستان به ما کمک می کند تا صبر و تحملمان را در برابر افکار و عقاید متفاوت و گه گاه متضاد دیگران، بیشتر کنیم. تماشای موزه ها و آثار باستانی و طبیعی شهرهای مختلف ایران، شنیدن زبان ها و گویش های متنوع و چشیدن طعم غذاهای محلی می تواند تجربه ، دانش و اطلاعات عمومی ما را نسبت به سرزمین مادر ی مان افزایش دهد.

بیا دورش بگردیم شاید تلنگری باشد برای سفر به گوشه و کنار ایران و تماشای کشوری که هنوز آن را آن طور که باید نشناخته ایم.

حضور چهره های مشهور در کمپین بیا دورش بگردیم

در کمپین بیا دورش بگردیم از افراد مشهور و تاثیرگذاری چون فرشته کریمی (یکی از 10 بازیکن برتر فوتسال جهان)، کیمیا علیزاده (اولین زن مدال آورنده ایرانی در مسابقات المپیک)، منصور ضابطیان (روزنامه نگار، کارگردان و مجری تلویزیون و رادیو)، لیلی رشیدی (بازیگر سینما و تئاتر)، خسرو حیدری و سروش رفیعی (بازیکنان فوتبال ایران) که به دلیل شغلشان در زمینه ورزش و سینما و تلویزیون، سفرهای فراوانی به شهرهای مختلف ایران انجام داده اند، دعوت شده تا خاطرات و تجربیات خود را از سفرهایشان با مردم به اشتراک بگذارند و آن ها را به سفر در این سرزمین 1648195 کیلومتری تشویق کنند.

جایزه بازی با نمکدون

کمپین بیا دورش بگردیم به همین جا ختم نمی شود! این کمپین جوایز جذابی دارد که اگر برنده آن باشید، می توانید دور ایران را بگردید.

بازی خاطره انگیز نمکدون را به یاد دارید؟ اگر هشتگ #بیا-دورش-بگردیم و #نمکدون را در اینستاگرام دنبال کنید، با چالش های جذابی روبه رو می شوید.

نمکدون های کمپین اسنپ تریپ را در شهر کتاب ها، موزه ها و بعضی از کافه های شهرتان خواهید دید. وقت بازی با نمکدون های این کمپین از خودتان ویدئو بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام با هشتگ #بیا-دورش-بگردیم، #نمکدون و #اسنپ-تریپ منتشر کنید.

20 روز اقامت در همه 22 هتل گروه هتل های پارسیان برای 7 نفر، بخشی از جوایز این کمپین است. این قرعه کشی در تاریخ 7 مهر 98 برگزار می شود و برندگان می توانند در بازه های زمانی متفاوت سال و در هتل های مختلف پارسیان اقامت داشته باشند.

همچنین هر آخر هفته، از 25 مرداد تا 8 شهریور قرعه کشی 3 روز و 2 شب اقامت در 22 هتل گروه پارسیان برای 22 نفر برگزار می شود.

شما می توانید با ثبت نام در سایت اسنپ تریپ و دنبال کردن چالش های آن در اینستاگرام اسنپ تریپ، برنده این جایزه های هیجان انگیز باشید.

منبع: کجارو
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2070

به "#بیا، دورش، بگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "#بیا، دورش، بگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید