دستور جدید اونیل: تبعید انصاری فرد به سکو

به گزارش مسافرت رو، کریم انصاری فرد در 3 بازی اخیر ناتینگهام فارست، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به دست نیاورده و حتی در 2 دیدار روی سکو نشسته تا روزهای تلخی را در انگلیس تجربه کند.

دستور جدید اونیل: تبعید انصاری فرد به سکو

انصاری فرد خارج از تفکرات اونیل

کریم انصاری فرد در ناتینگهانم فارست نه تنها بازی نمی کند بلکه فرصت حضور روی نیمکت را نیز به دست نمی آورد. کریم که با انتقالی جذاب، المپیاکوس و لیگ یونان را به مقصد ناتینگهام فارست و چمپیونشیپ ترک کرد، با تغییر مربی و اخراج آیتور کارانکا شرایط عجیبی را در انگلیس سپری می کندو. در دوران حضور کارانکا، این مربی اسپانیایی انصاری فرد را حداقل برای دقایقی کوتاه به زمین می فرستاد اما مارتین اونیل همین اعتقاد اندک را هم به کریم ندارد.

آمار نشان می دهد مارتین اونیل، سرمربی باتجربه و ایرلندی ناتینگهام فارست علاقه ای ندارد تا حتی نام انصاری فرد را میان بازیکنان نیمکت نشین قرار بدهد. آخرین حضور انصاری فرد در ترکیب ناتینگهام فارست، بازی مقابل برنتفورد در هفته سی و یکم است. دیداری که با نتیجه 2 بر یک به سود فارست تمام شد. در آن بازی، انصاری فرد در دقیقه 87 جای لوییس گرابان- بهترین گلزن فارست- را در زمین گرفت و فقط 3 دقیقه فرست عرض اندام پیدا کرد. -

هفته سی و دوم ناتینگهام فارست به زمین وست برومویچ رفت. تیمی قدرتمند در چمپیونشیپ که به تازگی از لیگ برتر به یک دسته پایین تر سقوط نموده. ناتینگهام فارست از این بازی سخت، یک امتیاز به دست آورد و بازی با تساوی 2 بر 2 به انتها رسید. نام کریم در فهرست 18 نفره قرار داشت اما اونیل اعتقادی به حضور او در زمین نداشت و مهاجم ایرانی اش را 90 دقیقه روی نیمکت نشاند.

در 2 هفته اخیر اما مارتین اونیل حتی نام انصاری فرد را میان بازیکنان ذخیره هم ننوشته و او را خارج از لیست نگه داشته. هفته سی و سوم ناتینگهام فارست مقابل پرستون بازی کرد که این جدال حساس و نفس گیر با تساوی صفر بر صفر به انتها رسید. فارست برای گلزنی احتیاج به مهاجم جدیدی در زمین داشت اما نه کریم روی نیمکت حضور داشت که به عنوان جایگزین در ترکیب قرار بگیرد و نه سایر مهاجمان توانستند دروازه پرستون را با خطر جدی روبرو نمایند.

دوشنبه شب ناتینگهام فارست سی و چهارمین بازی خود را در فصل 2019-2018 انجام داد. بازی مقابل دربی کانتی و مربی مشهورش فرانک لمپارد. استادیوم سیتی گراند میزبان این بازی حساس میان تیم های هفتم و هشتم جدول رده بندی بود. 29421 تماشاگر هم به استادیوم امدند تا ابتدا ناتینگهام فارست را حمایت نمایند و سپس پیروزی تیمشان را جشن بگیرند. اتفاقی که با گل بنالون در دقیقه 2 رخ داد و فارست توانستند 3 امتیاز ارزشمند را کسب کند. -

کریم انصاری فرد در این بازی هم جایی در فهرست 18 نفره ناتینگهام فارست نداشت و بازی را از روی سکوها تماشا کرد. این برای دومین بازی متوالی بود که شماره 10 تیم ملی ایران فرصت حضور روی نیمکت را هم پیدا نمی کند. اتفاقی عجیب برای مهاجمی که قرار بود جانشین لوییس گرابان در ترکیب ناتینگهام فارست باشد.

ناتینگهام فارست در جابجایی نیم فصل و وقتی انصاری فرد همراه تیم ملی ایران در امارات حضور داشت، 2 مهاجم جدید به نام های لئو بوناتینی و الکساندر میلوسویچ را جذب کرد. مهاجمانی بریلی و سوئدی که اولی از ولوورهمپتون به ناتینگهام فارست آمد و دومی هم از آلک سوئد. با حضور این دو مهاجم که یکی 3 بازی برای فارست انجام داده و دیگری 5 بار در ترکیب این تیم قرار گرفته، کار برای حضور کریم انصاری فرد در فهرست مارتین اونیل سخت شده. مربی ایرلندی هم به بازیکنانی اعتقاد دارد که با نظر خودش به ترکیب ناتینگهام فارست اضافه شده اند و نه آیتور کارنکا. -

همه این اتفاق ها در کنار حضور مهاجمی آماده به نام لوییس گرابان که 15 گل برای ناتینگهام فارست به ثمر رسانده باعث شده تا موقعیت کریم انصاری فرد متزلزل گردد. بخصوص که فارست هم در 4 بازی اخیر، 2 برد و 2 تساوی به دست آورده و 8 امتیاز ارزشمند اندوخته. در این شرایط، نه اونیل دست به ترکیب تیم پیروز می زند و نه اعتقادی آنچنانی به انصاری فرد دارد که از او در ترکیب ناتینگهام فارست استفاده کند. تیمی که از 34 بازی 50 امتیاز کسب نموده و چشم به حضور در پلی اف و در نهایت صعود به لیگ برتر دارد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 217

به "دستور جدید اونیل: تبعید انصاری فرد به سکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور جدید اونیل: تبعید انصاری فرد به سکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید