اپل احتمالا امشب از آیفون 14 زرد رنگ رونمایی می نماید

به گزارش مسافرت رو، بر اساس توییت مارک گورمن، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اپل میخواهد به زودی از آیفون 14 زرد رنگ رونمایی کند. به طور تعیین، قرار است آیفون 14 و 14 پلاس این رنگ را دریافت نمایند. سایت MacRumors به نقل از چندین منبع مطلع نوشته که به احتمال زیاد این دو مدل امشب معرفی خواهند شد.

اپل احتمالا امشب از آیفون 14 زرد رنگ رونمایی می نماید

اپل معمولا هر ساله حدود 6 ماه پس از معرفی آیفون های تازه، برای این مدل ها رنگ تازهی معرفی می نماید تا با این کار آمار فروش آن ها افزایش پیدا کند. به عنوان مثال سال گذشته برای مدل های آیفون 13 رنگ سبز تازهی معرفی گردید که البته رنگ سبز مدل های استاندارد با مدل های پرو فرق داشت. بعلاوه می توانیم به استفاده از رنگ بنفش برای گوشی های آیفون 12 و 12 مینی هم اشاره کنیم.

به طور کلی بسیاری از شایعات منتشر شده از طرف مارک گورمن به واقعیت تبدیل می شوند و با توجه به اینکه چندین منبع دیگر هم این موضوع را تایید نموده اند، به نظر می رسد امشب با آیفون 14 زرد رنگ روبرو خواهیم شد.

طبیعتا اپل برای معرفی این مدل ها مراسمی برگزار نمی نماید و با انتشار یک بیانیه خبری، این مدل ها رونمایی می شوند. حدود 6 ماه دیگر هم با مدل های آیفون 15 روبرو خواهیم شد که از همین حالا شایعات زیادی در خصوص آن ها مطرح شده و مثلا می توانیم به بهره گیری تمام مدل ها از پورت USB-C و نمایشگر حفره دار اشاره کنیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

41,489,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,489,000

تومان

خرید گوشی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2284

به "اپل احتمالا امشب از آیفون 14 زرد رنگ رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل احتمالا امشب از آیفون 14 زرد رنگ رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید