دروازه بان استقلال جنوب: در همه بازی ها تشنه برد هستیم

به گزارش مسافرت رو، دروازه بان تیم فوتبال استقلال جنوب گفت: در همه بازی ها تشنه برد هستیم تا در نهایت با اقتدار به لیگ برتر صعود کنیم.

دروازه بان استقلال جنوب: در همه بازی ها تشنه برد هستیم

علی محسن زاده، دروازه بان تیم فوتبال استقلال جنوب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: ما بازی سختی در شیراز داشتیم، اما در همان نیمه اول دو گل زدیم تا کار را تمام کنیم. در نیمه دوم هم موقعیت های خوبی داشتیم و باید گل های بیشتری می زدیم، اما مهم این بود که سه امتیاز را در یک بازی بیرون از خانه بگیریم. حالا هم با یک بازی کمتر فقط یک امتیاز از تیم صدرنشین کمتر داریم و کوشش می کنیم تا خیلی زود به صدر جدول صعود کنیم.

وی در مورد اینکه اصلی ترین رقیب تیمش برای رسیدن به لیگ برتر چه تیمی است، تأکید کرد: ما اصلاً هیچ توجهی به این موضوع نداریم که کدام تیم رقیب ماست، چون خودمان آنقدر قوی هستیم که به نتایج دیگر تیم ها کاری نداریم. فقط مسئله مهم این است که باید این روند را ادامه دهیم. ما از شش بازی اخیر 16 امتیاز گرفته ایم که این فوق العاده است، اما هنوز کاری انجام نداده ایم و حق نداریم مغرور باشیم.

محسن زاده با اشاره به عملکرد خوبش در لیگ سال جاری تأکید کرد: همیشه کوشش می کنم تا برای تیمم تأثیرگذار باشم و امیدوارم که کادر فنی از جمله فرهاد کاظمی، سعید عزیزیان و دیگر اعضای کادر فنی از عملکردم راضی باشند. همه ما برای موفقیت تیم کوشش می کنیم و خوشبختانه بچه ها هم با یکدیگر همدل هستند.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال جنوب در خصوص بازی بعدی تیمش با اکسین البرز توضیح داد: ما در همه بازی ها تشنه برد هستیم و در این بازی هم فقط برای کسب سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 161

به "دروازه بان استقلال جنوب: در همه بازی ها تشنه برد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان استقلال جنوب: در همه بازی ها تشنه برد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید