احتمال بازی تراکتور در امارات یا قطر ، استقلال سراغ دوحه می رود؟

به گزارش مسافرت رو، با اعلام یک عضو باشگاه النصر عربستان، این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی از تراکتور ایران احتمالا سراغ امارات یا قطر می رود.

احتمال بازی تراکتور در امارات یا قطر ، استقلال سراغ دوحه می رود؟

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت ریسو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، خاتمه کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد ملاقات نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

به این ترتیب استقلال که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الهلال است، باید یک کشور بی طرف را ظرف دو هفته آینده به AFC معرفی کند. النصر عربستان هم که میزبان تراکتور ایران است، در همین بازه زمانی باید کشوری را برای میزبانی از نماینده ایران انتخاب کند.

یکی از اعضای باشگاه النصر در این ارتباط به سایت کوره گفت: باشگاه النصر ورزشگاهی را در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای ملاقاتی که روز 14 سپتامبر (23 شهریور) برگزار می گردد، معین می نماید به ویژه قطر یا امارات. باشگاه تصمیم نهایی خود را در روزهای آینده اتخاذ خواهد نمود.

وی اضافه نمود: چند مورد باید در انتخاب شهر میزبان لحاظ گردد از جمله مدت زمان قرنطینه، اقدامات احتیاطی، تامین ورزشگاه ها و هتل ها.

به گزارش مهر، یکی از کشورهایی که در سال های اخیر میزبان تیم های ایرانی برابر نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بوده، قطر است.

این کشور حتی لیگ قهرمانان 2020 آسیا را به صورت متمرکز برگزار کرد و بعید نیست استقلال هم برای ملاقات روز 22 شهریور برابر الهلال شهر دوحه را انتخاب کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1746

به "احتمال بازی تراکتور در امارات یا قطر ، استقلال سراغ دوحه می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازی تراکتور در امارات یا قطر ، استقلال سراغ دوحه می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید