روزنامه سعودی: الاهلی به دنبال دریافت انتقام شکست تاریخی است، استقلال مهره های ممتازی دارد

به گزارش مسافرت رو، از نگاه یکی از روزنامه های کشور عربستان، شاگردان رگکامپ کوشش می نمایند شکست تاریخی بازی رفت مقابل استقلال ایران را جبران نمایند.

روزنامه سعودی: الاهلی به دنبال دریافت انتقام شکست تاریخی است، استقلال مهره های ممتازی دارد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الشرق الوسط درباره ملاقات تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان که بامداد روز یکشنبه برگزار خواهد شد، نوشت: الاهلی کوشش می نماید پیروزی های خود را در لیگ قهرمانان آسیا تداوم بخشید و امیدهای خود را برای صعود، زنده نگه دارد. محکی سخت مقابل استقلال در هفته پنجم مرحله گروهی.

الاهلی به دنبال بازگرداندن اعتبار خود پس از شکست تاریخی پنج گله در بازی رفت و دریافت انتقام از حریف است. زمانی که نتیجه 3 بر 2 بود، الاهلی می توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقایق پایانی به شدت افت کرد و با شکست 5 بر 2 شکست خورد. الاهلی دو پیروزی مقابل الشرطه به دست آورد و امتیازات خود را به عدد هفت رساند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر از استقلال در رده سوم ایستاده است.

تیم رگکامپ کوشش می نماید مقابل تیمی که قدرتمندترین خط حمله مسابقات را دارد و بازیکنان آن تا به امروز 13 گل در چهار بازی به ثمر رسانده اند، هر سه امتیاز را به دست بیاورد. الاهلی هم روی عمر السومه حساب نموده که اخیراً آمادگی حضور در میادین را پیدا نموده است. او با شروع مجدد فرایند گلزنی های خود، چهار بار دروازه رقبا را باز کرد و پس از مایکل اولونگا، در رده دوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

پس از شکست 4 بر 3 در ملاقاتی هیجان انگیز، استقلال ایران به دنبال ریکاوری فنی تیمش بود و مقابل الدحیل به تساوی 2-2 رسید. این تیم هم روی چند بازیکن ممتاز خود چون شیخ دیاباته بهترین گلزن تیم، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی و محمد نادری حساب می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1689

به "روزنامه سعودی: الاهلی به دنبال دریافت انتقام شکست تاریخی است، استقلال مهره های ممتازی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه سعودی: الاهلی به دنبال دریافت انتقام شکست تاریخی است، استقلال مهره های ممتازی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید