خبرنگاران آیان در فدراسیون بین المللی وزنه برداری پست افتخاری گرفت

به گزارش مسافرت رو، تهران- خبرنگاران- رئیس معزول فدراسیون بین المللی وزنه برداری از طرف سرپرست این فدراسیون پست افتخاری گرفت.

خبرنگاران آیان در فدراسیون بین المللی وزنه برداری پست افتخاری گرفت

فدراسیون بین المللی وزنه برداری پیامی را از طرف اورسالا پاپاندرئا سرپرست این فدراسیون منتشر کرد که در آن به تاماش آیان رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری و پست افتخاری او نیز اشاره شد. وی عنوان نمود: با توجه به اینکه آیان 44 سال از عمر خود را صرف موفقیت برای وزنه برداران کرده است باید از او سپاسگذاری کنیم، بنابراین عنوان سفیر افتخاری وزنه برداری را به وی اعطا می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به دنبال انجام اصلاحات لازم مطابق با دستورالعمل های انتخابی المپیک به وسیله هیئت اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری منتظر تصویب این اصلاحات هستیم. همچنین با تصمیم هیات اجرایی تا برگزاری انتخابات بعدی به عنوان رییس موقت کارم را ادامه می دهم.

پاپاندرئا ادامه داد: برای تحقیق بر روی پرونده دوپینگ سیستماتیک و فساد مالی در فدراسیون جهانی مک لارن را انتخاب کردیم تا گزارش نهایی را تا 15 خرداد 99 ارایه دهد. اکنون کمترین دخالت را در فرایند دوپیگ ها خواهیم داشت و به این دلیل با دادگاه مبارزه با دوپینگ ورزشی توافق نامه ای را امضا کردیم تا پس از آنکه پرونده های دوپینگ به دادگاه رفت با تفویض اختیار تصمیم گیری کنیم.

تاماش آیان که از سال 2000 ریاست فدراسیون وزنه برداری را بر عهده داشت در ابتدای سال جدید میلادی به خاطر پخش یک مستند از شبکه آلمانی فعالیتش در این فدراسیون به حالت تعلیق درآمد و پس از حدود سه ماه به صورت رسمی از این سمت عزل شد. اکنون اورسلا گارزا پاپاندرا از آمریکا سرپرست فدراسیون بین المللی وزنه برداری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1059

به "خبرنگاران آیان در فدراسیون بین المللی وزنه برداری پست افتخاری گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آیان در فدراسیون بین المللی وزنه برداری پست افتخاری گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید