حرف های عجیب منصوریان درباره تراکتور و مالکش!

به گزارش مسافرت رو، سرمربی سابق تراکتور گفت: کسب نتایج خوب هم برای مدیران باشگاه فرقی نداشت و به هر حال اخراج می شدم چرا عزم برداشتن ما 10 روز قبل از آغاز لیگ جزم شده بود.

حرف های عجیب منصوریان درباره تراکتور و مالکش!

به گزارش گروه ورزشی علیرضا منصوریان در تبادل نظر با برنامه تلوزیونی فوتبال برتر درباره جدایی اش از تراکتور اظهار کرد: ابتدا تصورم این بود همه چیز خوب پیش خواهد رفت چرا که مالک خصوصی است و بازیکنان خوب جذب خواهیم کرد و از لحاظ اقتصادی هم مسئله ای نخواهیم داشت، اما مالک همان اول گفت اگر نتیجه نگیری عوضت می کنم و من هم از او خواستم مطالبات تیم را به موقع پرداخت کند و بازیکنانی که من می خواهم را جذب کند و اگر تا هفته سوم نتیجه نگیرم طبیعی است که تصمیم گیری کند. متاسفانه تا قبل از بازی فولاد هیچ پرداختی نداشتیم و بعد از آن مالک باشگاه فقط سه درصد به اعضای تیم پرداخت کرد.

او ادامه داد: این یعنی یک بمب را در تیم رها کرد و در جذب بازیکن هم آنطور که باید بازیکن مد نظرمان جذب نشد. مالک باشگاه به ما قول داد قوچان نژاد را به تراکتور می آورد، اما این طور نشد و مسائل درون تیمی خیلی زیادی برای مان به وجود آمد. علیپور بعد از اخراجم به من زنگ زد و گفت مالک 10 روز قبل از این که لیگ آغاز گردد از من خواست منصوریان را اخراج کنم. کسب نتیجه هم فرقی نداشت و به هر حال اخراج می شدم چرا عزم برداشتن ما ده روز قبل از آغاز لیگ جزم شده بود.

خانه بوش، نمایندگی رسمی بوش در ایران

خانه بوش، نمایندگی رسمی بوش در ایران

سرمربی سابق تراکتور افزود: من جایی ندیدم در هفته سوم به مربی اولتیماتوم بدهند و بگویند سه بازی بعد را باید پیروز شوید. آن ها با عوض کردن من توهین کردند. پول برای من مهم نبود و می خواستم دو بازی بعدی را ببرم و بعد خودم بروم و باید بگویم من از آن مربی ها نیستم که به من توهین گردد و کوتاه بیایم. این توهین به فوتبال ایران بود و مالک می خواست بگوید پول دارم و هرموقع دلم بخواهد مربی را برمی دارم.

او با بیان این که اصلا فکرش را نمی کردم چنین برخوردی با من گردد، گفت: قبل از این که به این برنامه بیایم من را تهدید کردند که در این برنامه حضور نداشته باشم و این تهدید باعث شد انرژی مثبت بگیرم و آمدم. مالک باشگاه ابراز علاقه شدیدی نموده است که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند و قطعا می گویم اگر او رییس فدراسیون فوتبال گردد، دیگر در فوتبال ایران مربی گری نمی کنم و اگر او این صندلی را به دست بیاورد با دیدگاهی که در ذهنش دارد استقلالی ها و پرسپولیسی ها را سلاخی می نماید. امیدوارم که فوتبال را به فوتبالی ها بدهند.

منصوریان ادامه داد: روی صحبتم مردم تبریز نیست چرا که آن ها همواره به من محبت داشتند. طرفداران تراکتور با عزت و احترام با ما برخورد کردند و تبریز مردم خیلی خوبی دارد و باید دست تک تک مردم را ببوسم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1468

به "حرف های عجیب منصوریان درباره تراکتور و مالکش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های عجیب منصوریان درباره تراکتور و مالکش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید