تیم ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین راهی کانادا می گردد

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این دوره از مسابقات که از اعتبار زیادی برخوردار است صلاحیت 100 تیم از دانشگاه های مطرح جهان مورد آنالیز نهاده شد که از بین آن ها تیم هایی از دانشگاه های معتبر جهان همچون دانشگاه های آریزونا، ماساچوست MIT، واشنگتن، اوهایو، می سی سی پی، نیو همشایر، آستین تگزاس، هنگ کنگ، ماری تایم روسیه و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای حضور در مسابقات مورد تایید نهاده شد.

تیم ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین راهی کانادا می گردد

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

این مسابقات از 25 لغایت 27 ژوئن در ایالت سنت جون کانادا با حضور 35 تیم برگزار می گردد و شرکت های مطرحی همچون ناسا، شِل، پژو، جنرال موتورز، ایسوس، IEEE، ISI، MPC و DEEP SEA به عنوان حامی اقتصادی این مسابقات حضور دارند.

تیم ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که دارنده پنج عنوان قهرمانی در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران است در این دوره از مسابقات به عنوان تنها تیم ایرانی پذیرفته و دعوت نامه رسمی حضور در مسابقات را دریافت نموده است.

ربات زیر دریایی با قابلیت بهره گیری در صنایع نظامی و غیر نظامی، امکانی ویژه را در اختیار انسان قرار می دهد تا در شرایط مختلف جوی بر تاسیسات نفتی و غیره تسلط داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 445

به "تیم ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین راهی کانادا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ربات زیر دریایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین راهی کانادا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید