15 مکان رویایی آسیا برای یک ماه عسل تابستانی خاطره انگیز

به گزارش مسافرت رو، 15 مکان رویایی آسیا برای ماه عسل کدامند ؟

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره 15 مکان رویایی آسیا برای ماه عسل ، سخن خواهیم گفت.

15 مکان رویایی آسیا برای یک ماه عسل تابستانی خاطره انگیز

بلیط هواپیما در طاهاگشت

آسیا پهناورترین و پرجمعیت ترین قاره زمین است. این قاره 8.7٪ از مساحت سطح زمین و 30٪ از مساحت خشکی های این سیاره را در بر می گیرد. 60٪ جمعیت کره زمین نیز در این قاره زندگی می نمایند. بزرگ ترین و پرشمارترین کشورهای جهان در این قاره اند. آسیا به همراه اروپا خشکی بزرگ اوراسیا را می سازند. این قاره از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از جنوب به اقیانوس هند، از شرق به اقیانوس آرام و از غرب به دریای مدیترانه و بخش میانی روسیه مرزبندی شده است.

این قاره زیبایی های بسیاری را در خود جا داده است و طبیعت بکر مناطق آن ، سفری رویایی را برای شما به ارمغان می آورد . پس اگر برای سفر ماه عسل برنامه ریزی می کنید و دوست دارید یک سفر رویایی را تجربه کنید این 15 مقصد در آسیا می توانند گزینه های خوبی برای ثبت خاطرات بهترین روزهای زندگیتان باشند.

1- جزیره بالی (Bali) در اندونزی

اولین صندلی این فهرست به جزیره بالی تعلق دارد. احتمالاً نام این جزیره، تصاویری از سواحل خصوصی و آتشفشان ها را به یادتان می آورد. گرچه این جزیره در فصل تابستان بسیار شلوغ است اما زوج های جوان می توانند با رفتن به ویلاهای رمانتیک ساحلی، از شلوغی بگریزند.

تجربیات بی نظیر سفر به بالی

در این جزیره می توانید از دیدن معابد باستانی و زیبا لذت ببرید. - اگر شما و همسرتان از دوستداران هنر هستید می توانید از یوبود (Ubud)، پایتخت هنری این جزیره دیدن کنید و از کارگاه های آموزشی و موزه های آن لذت ببرید. - اگر به دنبال ماجراجویی باشید می توانید سفر کوتاهی به آتشفشان های Mount Batur و Mount Agung ترتیب دهید. - در ساحل Jimbaran شنا کنید. - در سواحل این جزیره، حمام آفتاب بگیرید. - غواصی اسکوبا (Scuba diving) یکی دیگر از تفریحات مفرح و لذت بخشی است که می توانید با شریک زندگیتان تجربه کنید.

2- مالدیو

سفر به کوچک ترین کشورِ جزیره ای جهان، مالدیو ، می تواند بهترین تجربه زندگی مشترک تان باشد. این جزیره که به داشتن سواحلی با آب های فیروزه ای، امکان غواصی و مناظر چشم نواز شهرت دارد، یکی از بهترین مقصد ها برای سفر ماه عسل در آسیا و در تابستان است. اقامت در خانه های ییلاقی شناور بر روی آب های فیروزه ای، باعث می گردد که دلتان بخواهد تا آخر عمر همان جا بمانید.

تجربیات بی نظیر سفر به مالدیو

از آشپزی مالدیو و خوردن غذاهای لذیذ دریایی لذت ببرید. - با شریک زندگیتان غواصی کنید. - شب هایی که ماه کامل است، از قدم زدن در خطوط ساحلی و تماشای درخشش آب ها زیر نور ماه، لذت ببرید.

3- جزیره ساموی (Koh Samui) تایلند

این جزیره زیبا که با داشتن ساحلی با درختان نخل و آبی دریا به یکی از زیباترین جزایر تایلند تبدیل شده است می تواند مقصد بسیار مناسبی برای ماه عسل و تقسیم کردن خاطرات خوش با شریک زندگیتان باشد. غواصی در آب های زلال این جزیره، تجربه لذت بخشی در شروع زندگی مشترکتان خواهد بود.

4- سریلانکا (Sri Lanka)

شاید فکر کنید که سریلانکا مقصد مناسبی برای سفر در تابستان نباشد. با وجود این که سریلانکا در تابستان بسیار گرم است اما این باعث نمی گردد که آن را در فهرست مقاصد سفر تابستانی در آسیا قرار ندهیم. سواحل زیبا و اقامتگاه های چشم نواز، برایتان خاطرات شیرینی را رقم می زنند که تا آخر عمر با یادآوریشان لذت خواهید برد.

تجربیات بی نظیر سفر به سریلانکا

در ساحل قدم بزنید و از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. - گشت و گذار یک روزه ای در Pinnawala Elephant Orphanage ترتیب بدهید و به تماشای فیل ها بروید. - گشتی در شهر زیبای Galle بزنید. - از میراث جهانی یونسکو، معبد Temple of the Tooth در شهر کندی (Kandy) بازدید کنید.

5- چیانگ مای (Chiang Mai) ، تایلند

کشور تایلند فقط به داشتن سواحل زیبا محدود نمی گردد و هیچ جای دیگری غیر از Chiang Mai نمی تواند این ادعا را ثابت کند. این شهر که در دامنه کوه ها قرار گرفته به داشتن جشنواره های پر هیاهو، معابد، بازارهای شبانه و شهرک های قبیله ای که در نزدیکی آن قرار گرفته اند، شهرت دارد. پس اگر به اندازه کافی ماجراجو هستید می توانید به اتفاق شریک زندگیتان، دوچرخه ای کرایه کنید و تمام سرزمین های شمالی تایلند را زیر پا بگذارید.

تجربیات بی نظیر سفر به چیانگ مای

اگر مشتاق ماجراجویی هستید، می توانید به دوچرخه سواری در کوهستان بپردازید و لحظات هیجان انگیزی را سپری کنید. - از صومعه بودایی Wat Phra That Doi Suthep بازدید کنید. - از آشپزی و غذاهای لذیذ محلی لذت ببرید.

6- کامبوج (Cambodia)

کامبوج مقصد جذاب دیگری برای یک سفر عاشقانه است که شگفتی های تاریخی را با زیبایی های طبیعی آمیخته است. زوج های جوان با فرار از خستگی ها و اقامت در چنین مکان جالبی می توانند از اولین سفر مشترک شان لذت ببرند. کامبوج به داشتن اقامت گاه های مجلل و باشکوه شهرت دارد. اگر به کامبوج سفر کردید، لذت چشیدن غذاهای محلی را به هیچ وجه از دست ندهید.

تجربیات بی نظیر سفر به کامبوج

Khemer آشپزی سنتی کامبوج را امتحان کنید. - اگر به اماکن تاریخی علاقه مند هستید، از دیدن صومعه های با شکوه Bayon و Ankor Wat شگفت زده خواهید شد. - نمایش سنتی Apsara را تماشا کنید. - از دریاچه تونله ساپ (Tonlé Sap) و روستای شناور بر روی آن دیدن کنید.

7- لنکاوی (لنکاوی) ، مالزی

مالزی ، جزایر و سواحل زیادی را در بر می گیرد که از میان آنها، لنکاوی، یکی از بهترین مقصد ها برای سفر ماه عسل است. سواحل چشم نواز و جنگل های انبوه حرا این مکان را به یکی از مقاصد گرمسیری مورد علاقه شما تبدیل می نماید. همچنین لنکاوی برای زوج های جوانی که به دنبال ماجراجویی هستند، ایده آل است. آنها می توانند از انجام ورزش های آبی، رستوران های بی نظیر و مراکز خرید لذت ببرند.

تجربیات بی نظیر سفر به لنکاوی

از دیدن زیبایی های آبشار Telaga Tujuh لذت ببرید. - هیجان را با ماشین های کابلی تجربه کنید. - از شناخته شده ترین ساحل لنکاوی یعنی Pantai Cenang دیدن کنید.

8- ال نیدو (El Nido) ، فیلیپین

فیلیپین سواحل زیبای متعددی برای انتخاب به عنوان مقصد سفر ماه عسل دارد؛ یکی از آنها ال نیدو است که به بهشت روی زمین شهرت دارد و در شمال جزیره کم جمعیت پالاوان (Palawan) واقع شده است؛ این ساحل زیبا با چشم انداز های بی نظیرش، گزینه مناسبی برای یک سفر مشترک است.

تجربیات بی نظیر سفر به ال نیدو

از غواصی در Bacuit Bay، جکوزی های طبیعی و آبشار ها لذت ببرید. - دوچرخه سواری در کوهستان را از قلم نیاندازید.

9- بورنئو (Borneo) ، مالزی

بورنئو به معنای واقعی کلمه، بهشتی برای عاشقان طبیعت است و یکی از دو مکانی است که می توانید اورانگوتان ها را در حیات وحش مشاهده کنید. پس اگر به طبیعت علاقه مند هستید، سفر خود را برای تماشای حیات وحش در جنگل های بارانی ، گشت و گذار در پارک های ملی و استراحت در سواحل بکر و زیبا، زمان بندی کنید.

تجربیات بی نطیر سفر به بورنئو

با همسرتان در کوه کینبالو (Mount Kinabalu) گشتی بزنید. - در جزیره Sipadan غواصی را تجربه کنید. - از منطقه حفاظت شده حیات وحش Kinabatangan و گونه های جانوری کم یاب آن دیدن کنید. - جنگل های بارانی گرمسیری Lahad Datu را ببینید.

10- نها ترنگ (Nha Trang) و خلیج هالونگ (Halong Bay) ، ویتنام

یکی از بهترین تجربیاتی که در سفر به ویتنام می توانید به دست آورید بازدید از خلیج هالونگ به معنی اژدهای نزول نموده است. این میراث جهانی یونسکو، شاهکار با شکوهی از طبیعت است که همیشه شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بدون شک ویتنام را به مقصدی رویایی برای یک ماه عسل تابستانی تبدیل خواهد نمود. حمام گِل، دیدن اماکن تاریخی و باستانی، سفر با قایق و غواصی، تجربیات نابی هستند که در سفر به Nha Trang به دست می آیند.

تجربیات بی نظیر سفر به ویتنام

اگر دوست دارید غذاهای محلی را امتحان کنید، تور های غذایی Da Nang و Da Nang Local Food را از قلم نیاندازید. - از کوه های Marble Mountains و پل Dragon Bridge دیدن کنید.

11- لوانگ پرابانگ (Luang Prabang) ، لائوس

لوانگ پرابانگ در لائوس که در کنار رودخانه قرار گرفته مقصد شگفت انگیزی برای زوج های جوان و یکی از بهترین مقصد ها برای گذراندن یک ماه عسل تابستانی در آسیا است. با سفر به این مکان می توانید از دیدن معماری باشکوه فرانسوی، معابد طلایی بودایی، آبشارهای شگفت انگیز، معابد غاری باستانی و ییلاق های بکر، لذت ببرید.

تجربیات بی نظیر سفر به لائوس

در این شهر که میراث جهانی یونسکو است چرخی بزنید. - اگر به تاریخ و اماکن باستانی علاقه مند هستید حتماً از Vat Xieng Toung و Haw Kham دیدن کنید. - در کنار رودخانه مکونگ (Mekong) قدم بزنید و از تماشای منظره غروب آفتاب در آب های رودخانه لذن ببرید.

12- دبی ، امارات متحده عربی

سفر ماه عسل در آسیا فقط به قدم زدن در ساحل، آب و هوای گرمسیری و دیدن اماکن تاریخی و باستانی محدود نمی گردد. در امارات می توانید از دیدن مناظر خیره نماینده شهری و سازه های با شکوه لذت ببرید. دبی شهری پیشرفته در آغوش بیابانی باشکوه و آب های خلیج فارس است و مقصد مناسبی برای اولین سفر زندگی مشترک است.

تجربیات بی نظیر سفر به دبی

دبی بهشتی برای علاقه مندان به خرید کردن است. - بر روی برف های مصنوعی مرکز خرید امارات مال (Mall of the Emirates) اسکی کنید. - اگر از دوستداران طبیعت هستید، از دیدن بیابان ها و اسکی روی تپه های شن و ماسه لذت ببرید. - بر فراز برج خلیفه، شهر را نظاره کنید.

13- سنگاپور

سنگاپور یکی از مقاصد مورد علاقه زوج های جوان برای سفر در تابستان است. کشوری پیشرفته که زیبایی های طبیعی و سواحل چشم نواز را با جاذبه های شهری مانند مراکز خرید و رستوران های لوکس، آمیخته است.

تجربیات بی نظیر سفر به سنگاپور

سری به مراکز خرید بی نظیر آن بزنید و همسرتان را با خرید چیزهای مورد علاقه اش، شگفت زده کنید. - از سواحل سنتوزا و سواحل شرقی بازدید کنید. - طعم غذاهای گوناگون را بچشید؛ اگر غذای هندی دوست دارید در Little India، اگر علاقه مند به غذای چینی هستید در چاینا تاون و اگر غذاهای عربی را می پسندید در Kampong Glam غذا میل کنید. در East Coast هم می توانید طعم غذاهای لذیذ دریایی را بچشید.

14- ژاپن

ژاپن یک مقصد رویایی و عاشقانه برای یک سفر دو نفره است. سفری آمیخته از تجربیات گوناگون نظیر آشنایی با فرهنگ ها و سنت های کهن، مهمان نوازی بی نقص، چشیدن طعم غذاهای لذیذ و بی نظیر. در یک ریوکان (Ryokan)، یا همان مسافرخانه های سنتی ژاپنی، اقامت کنید و از چشمه های آب گرم خصوصی ، دیدن مناظر روستایی بی نظیر و پوشیده از شکوفه های گیلاس، لذت ببرید.

تجربیات بی نظیر سفر به ژاپن

از قدم زدن در Yoshino و انبوه شکوفه ها لذت ببرید. - اگر به دنبال کمی ماجراجویی هستید از کوه آتشفشان آسو (Mount Aso) بالا بروید و یکی از بزرگ ترین دهانه های آتشفشان جهان را ببینید یا به کوه فوجی (Mount Fuji) که نماد ژاپن است، سری بزنید. - در چشمه های آب گرم شهر بپو (Beppu) تنی به آب بزنید.

15- هنگ کنگ (Hong Kong)

می خواهید غیر از قدم زدن در ساحل و دیدن آسمان آبی، تجربیات دیگری مانند گشت و گذار در پارک ها و باغ ها و دیدن مناظر بی نظیر شهری و غذا خوردن در رستوران های لوکس را در سفرتان کسب کنید، هنگ کنگ مقصد مناسبی برای سفر شماست.

تجربیات بی نظیر سفر به هنگ کنگ

بر فراز قله ویکتوریا بایستید و چشم انداز بی نظیر شهر و بندرهایش را ببینید. - سوار قطار کابلی Peak Tram، قدیمی ترین وسیله نقلیه شهر شوید و از مرکز خرید Peak Tower دیدن کنید.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 646

به "15 مکان رویایی آسیا برای یک ماه عسل تابستانی خاطره انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مکان رویایی آسیا برای یک ماه عسل تابستانی خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید