تمرکز گردهمایی مسلمانان تورنتو بر پیغام حقیقی اسلام

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، در گردهمایی بزرگ اسلامی مسلمانان تورنتو کوشش می نمایند جوانان مسلمان را برای مبارزه با اسلام هراسی آماده نموده و در مقابل افراط گرایانی که خود را مسلمان می دانند ادله کافی برای مخالفت اسلام با خشونت و صلح طلبی مسلمانان ارائه خواهند داد.

تمرکز گردهمایی مسلمانان تورنتو بر پیغام حقیقی اسلام

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

فیصل کاتی از وکلای محلی که در دانشگاه هال و والپاریسو تدریس می نماید گفت: جامعه مسلمان کانادا دارای رهبران مسلمانی است که از آگاهی خوبی برخوردارند، دنیا مدرن را درک می نمایند، اسلام را می شناسند و کوشش می نمایند به جوانان اطلاعات صحیحی درباره اسلام بدهند. از این رو این همایش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

انتظار می رود طی سه روز برگزاری این گردهمایی تحت عنوان احیای روحیه اسلامی در مرکز همایشهای تورنتو حدود 20 هزار نفر حضور یابند.

در این گردهمایی سخنرانهایی از جمله شخصیتهای آکادمیک، روحانیون و نویسندگان سخنرانی خواهند کرد.

کاتی یادآور شد که انتظار می رود انتقادهایی هم در رابطه با این گردهمایی صورت بگیرد ، مثلا این تصور ناعادلانه که مسلمانان باید برای اقدامات تروریستها پاسخی داشته باشند!

همایش احیای روحیه اسلامی سال جاری با موضوع ائتلاف فضیلت برگزار می گردد. سمیه پونا از برگزار نمایندگان این همایش گفت: موضوع سال جاری ضرورت ایجاد ائتلاف های بین فرهنگی را به منظور تسهیل در برقرار عدالت اجتماعی را آنالیز خواهد نمود.

یکی از سخنرانهای همایش سال جاری که بسیاری در انتظار شنیدین اظهارات وی هستند لیندا سارسور مدیر اجرایی انجمن عرب آمریکایی نیویورک است. نشریه نیویورک تایمز وی را از جمله افرادی دانسته که به برنامه تفحص درباره مسلمانان شهر به دپارتمان پلیس نیویورک یاری می نماید.

یکی برنامه گفتگوی دینی، برپایی بازار بزرگ و برنامه های جانبی متنوع دیگر از جمله فعالیتهایی است که در حاشیه این گردهمایی بزرگ اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 459

به "تمرکز گردهمایی مسلمانان تورنتو بر پیغام حقیقی اسلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز گردهمایی مسلمانان تورنتو بر پیغام حقیقی اسلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید