تصویب طرح راهبردی توس در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد از تصویب طرح راهبردی توس در جلسه کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور اطلاع داد.

تصویب طرح راهبردی توس در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سیدمسعود ریاضی با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در تهران اظهار کرد: رهاورد این جلسه که با حضور محمدرضا کلائی، شهردار مشهد و شهناز رمارم، عضو هیات رئیسه و عضو کمیسیون کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر برگزار گردید، تصویب طرح راهبردی توس بود.

وی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر می تواند به شورای عالی شهرسازی و معماری برای تصویب نهایی ارسال گردد، ادامه داد: با تصویب نهایی این طرح، محدوده توس دارای طرحی جامع می گردد و طرح تفصیلی آن نیز بعد از این موضوع باید تصویب گردد.

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه طرح راهبردی توس چند محور کلی را دنبال می نماید، متذکر شد: تاکید بر گردشگری فرهنگی و جمعیت پذیری 65 هزار نفری در زمره مهم ترین این محورها به حساب می آید که باید به آن توجه گردد.

ریاضی جمعیت فعلی این محدوده را حدود 40 هزار نفر برشمرد و افزود: به همین دلیل این منطقه، محدوده ای فرهنگی خواهد بود و جلوی تفکیک زمین های عظیم مقیاس نیز در آن گرفته خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، وی با بیان این که بنا به گفته شهردار مشهد، کوشش می گردد این طرح تا هفته آینده در شورای عالی شهرسازی و معماری آنالیز گردد، گفت: در آستانه 19 تیرماه، سالروز حضور رهبری در منطقه توس و فرمان تاریخی ایشان برای احیای این محدوده هستیم و امیدواریم همزمان با این ایام، طرح راهبردی توس در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب نهایی برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1105

به "تصویب طرح راهبردی توس در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب طرح راهبردی توس در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید