بازدید مدیران شرکت های گردشگری ایتالیا از فعالیت های آستان قدس رضوی

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: گروهی از مدیران شرکت های گردشگری ایتالیا به حرم مطهر رضوی مشرف و از صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی بازدید کردند.

بازدید مدیران شرکت های گردشگری ایتالیا از فعالیت های آستان قدس رضوی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، ماسیمو مایدا در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ایران کشوری زیبا و با فرهنگ و تمدن غنی چند هزار ساله است.

وی معماری صحن های و رواق های حرم مطهر رضوی را بسیار زیبا دانست و گفت: معماری، آیینه کاری و کاشی کاری های به کار رفته در این مجموعه زیبا را از دیگر مکان ها متمایز ساخته است.

مایدا با اشاره به اینکه قبل از ایران به کشور های دیگری همچون اردن و سوریه سفر کردم گفت: در این کشور ها مساجد و مکان های مذهبی زیادی دیده ام ولی حرم امام رضا(ع) خیلی بزرگتر و باشکو تر از تمام آن ها است.

وی با اشاره به اینکه مدیر یکی از شرکت های توریستی در رم است گفت: سالانه تعداد زیادی از توریست های ایتالیا به ایران سفر می نمایند و یکی از شهر هایی که برای گردش انتخاب می نمایند مشهد است.

مایدا با اشاره به اینکه ایران کشوری زیبا و دارای بنا ها و مکان های گردشگری زیادی است گفت: اگر توریستی در کشورم از من هدایت بخواهد حتما سفر به ایران را پیشنهاد می کنم.

مدیر شرکت توریستی ایتالیا با اشاره به مهمان نوازی ایرانیان با گردشگران خارجی گفت: رفتار و برخورد خوب مردم ایران بسیار جذاب و مهمان نوازی آن ها در همه جا زبان زد است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 572

به "بازدید مدیران شرکت های گردشگری ایتالیا از فعالیت های آستان قدس رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیران شرکت های گردشگری ایتالیا از فعالیت های آستان قدس رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید