تصاویر و ویدئوهای گلکسی نوت 10 پرو را ببینید

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام آرنا، با توجه به آنکه سامسونگ معمولاً دستگاه های گلکسی نوت را در پاییز یا اواخر تابستان معرفی می کند، از هم اکنون تصاویری از دستگاه نوت 10 منتشر شده است.

تصاویر و ویدئوهای گلکسی نوت 10 پرو را ببینید

این تصاویر طراحی گلکسی نوت 10 و همچنین گلکسی نوت 10 پرو را نیز نمایش می دهند.

همانطور که در ویدئو دیده می شود موبایل گلکسی نوت 10 پرو شباهت زیادی به نوت 10 دارد. اما تمایزهایی میان آنها وجود دارد. به عنوان مثال نوت 10 دارای 3 دوربین پشتی است و مدل پرو 4 دوربین دارد.

دوربین چهارم احتمالاً یک یونیت 3DToF است و به گفته کارشناسان احتمالاً کل تنظیمات آن با گلکسی اس 10 5 جی نیز یکسان است.

طبق گزارش های مختلف گلکسی نوت 10 با نمایشگر 6.3 و گلکسی نوت 10 پرو با نمایشگر 6.75 اینچی عرضه می شوند. هرچند احتمال دارد وضوح نمایشگرهای دو دستگاه یکسان باشد، اما ظرفیت باتری های آنها متفاوت خواهد بود.

به غیر از آنچه گفته شد به نظر می رسد بقیه مشخصات گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو یکسان باشد. در نمایشگر هر دو دستگاه ها یک سوراخ وجود دارد. دکمه روشن و خاموش کردن دستگاه و همچنین دکمه های تنظیم صوت در سمت چپ موبایل قرار دارند. در قسمت پایین موبایل نیز یک پورت یو اس بی سی وجود دارد.

در کنار این موارد، جک 3.5 میلیمتری هدفون در هر دو دستگاه حذف شده است. علاوه برآن اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه ها نیز حذف شده زیرا این قسمت در نمایشگر تعبیه شده است. پیش بینی می شود سری گلکسی نوت 10 در آگوست سال جاری رونمایی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 276

به "تصاویر و ویدئوهای گلکسی نوت 10 پرو را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و ویدئوهای گلکسی نوت 10 پرو را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید