حدس می زنید حلقه هوشمند سامسونگ چند قیمت خورد؟

به گزارش مسافرت رو، این حلقه هوشمند احتمالاً در آمریکا با اشتراک ماهانه کمتر از 10 دلار عرضه می گردد.

حدس می زنید حلقه هوشمند سامسونگ چند قیمت خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، گلکسی رینگ (Galaxy Ring) سامسونگ ظاهراً در ایالات متحده با قیمتی بین 300 تا 350 دلار و اشتراک ماهانه کمتر از 10 دلار عرضه می گردد.

یکی از منابع آگاه بازار می گوید که سامسونگ درحال آماده شدن برای عرضه گجت پوشیدنی گلکسی رینگ است. اما غول کره ای هنوز جزئیات قیمت یا هزینه حق اشتراک گلکسی رینگ را تأیید نکرده است.

قیمت احتمالی گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد

سامسونگ درحال آماده شدن برای عرضه گجت پوشیدنی Galaxy Ring است. گلکسی رینگ احتمالاً در رویداد گلکسی آنپکد که گفته می گردد در 10 جولای (20 تیرماه) برگزار می گردد، از راه می رسد. تا به امروز اطلاعات زیادی در خصوص حلقه هوشمند گلکسی رینگ منتشر شده است. اما هنوز معین نیست که این گجت پوشیدنی قرار است با چه قیمتی عرضه گردد. حالا یکی از منابع آگاه بازار ادعا می نماید که محدوده قیمت احتمالی حلقه گلکسی سامسونگ را می داند. بعلاوه ادعا می نماید از هزینه حق اشتراک ماهانه احتمالی آن آگاه شده است.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی رینگ سامسونگ با قیمت حدود 300 تا 350 دلار عرضه خواهد شد. این گجت پوشیدنی تازه ظاهراً قیمتی رقابتی با Oura Ring 3 در محدوده 300 دلار خواهد داشت. مدل Heritage حلقه Oura قیمتی 300 دلاری و مدل Rose Gold Horizon قیمتی 250 دلاری دارد.

لازم به ذکر است حق اشتراک سالانه Oura Ring 3 برابر با 71.88 دلار است که دسترسی به طیف کاملی از ویژگی ها را فراهم می نماید. هنوز معین نیست آیا سامسونگ می خواهد با حق اشتراک احتمالی 10 دلار در ماه چه امکاناتی را دراختیار کاربران قرار بدهد. این منبع آگاه صحبت از اشتراک کمتر از 10 دلار برای بازار ایالات متحده می نماید.

درنظر داشته باشید که هنوز هیچ یک از جزئیات مربوط به قیمت و حق اشتراک، به طور رسمی به وسیله سامسونگ تأیید نشده است. درحالی که دسترسی به ویژگی های سلامتی در گلکسی واچ 6 نیازی به پرداخت حق اشتراک ندارد، مشخص هزینه برای گلکسی رینگ می تواند ناخوشایند به نظر برسد؛ مگر اینکه سامسونگ برنامه هایی برای افزایش ارزش این خدمات در نظر داشته باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 خرداد 1403 بروزرسانی: 2 خرداد 1403 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2374

به "حدس می زنید حلقه هوشمند سامسونگ چند قیمت خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدس می زنید حلقه هوشمند سامسونگ چند قیمت خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید