امید ایران، حریف ناشناخته برای کره

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران ، کره جنوبی، حریف تیم امید در یک هشتم نهایی بازی های آسیایی هرچند به عنوان مدعی اصلی وارد مسابقات شد، ولی در مرحله گروهی با دردسرها و حاشیه های ناخواسته ای روبرو شد که تردیدهایی برای موفقیت این تیم بوجود آورده است.

امید ایران، حریف ناشناخته برای کره

رسانه های کره عملکرد مرحله گروهی را ناامیدنماینده خواندند، هرچند امیدوارند که این تیم در مرحله حذفی خودش را پیدا کند. کره جنوبی آغاز خوبی در این مسابقات داشت و بحرین را با 6 گل شکست داد، ولی شکست دو بر یک این تیم مقابل مالزی یک شوک بزرگ بود. برد خفیف یک بر صفر مقابل قرقیزستان هرچند برای صعود کافی بود، ولی ناکارآمدی خط حمله که فرصت های زیادی از دست داد، نگران نماینده به نظر می رسد.

کره جنوبی چهار سال قبل بدون شکست و حتی یک گل خورده به قهرمانی بازی های آسیایی رسید، ولی نتایج و عملکرد این تیم در اندونزی اطمینان بخش نبوده است.

از دست دادن سرگروهی برنامه های کره را کاملا به هم ریخته. این تیم با کسب رتبه اول گروه سفرهای کمتری داشت. از طرف دیگر آنها پیش بینی می کردند که در یک هشتم نهایی با ژاپن یا ویتنام بازی می نمایند، ولی حالا باید با ایران بازی نمایند که حریف ناشناخته ای محسوب می گردد.

کیم هاک بوم، سرمربی این تیم گفت: صادقانه بگویم باید ایران را به خوبی آنالیز کنیم، چرا که نتایج مرحله گروهی باب میل ما پیش نرفت. تاکتیک تیم را پس از آنالیز دقیق ایران انتخاب می کنیم. برای این مرحله تاکتیکی انتخاب می کنیم که بازیکنان بهترین کارآیی را داشته باشند.

کره یکی از محدود تیم هایی است که از سهمیه سه بازیکن بزرگسال استفاده نموده، در حالی که رقیبانی مثل ایران و ژاپن با تیم جوانی به اندونزی رفته اند. قهرمانی در این بازی های اهمیت ویژه ای برای بازیکنان کره ای دارد و آنها را از خدمت سربازی معاف می نماید، به همین خاطر است که سون حاضر گردیده از بازی برای تاتنهام در لیگ برتر بگذرد و به اندونزی سفر کند، ولی این انگیزه بالا نتوانسته به نتایج شایسته ای ختم گردد.

شکست مقابل مالزی برای این تیم حاشیه هایی هم داشت. هوانگ هی چان پس از این بازی بدون دست دادن با بازیکنان مالزی از زمین خارج شد. این رفتار با اعتراض هواداران روبرو شد و او مجبور شد حساب هایش در شبکه های اجتماعی را ببندد.

کیم، سرمربی تیم امیدوار است که شکست مقابل مالزی نقطه عطفی برای تیمش در این مسابقات باشد: تردید ندارم که بازیکنان از این شکست نکات زیادی آموخته اند. ما اجازه نداریم این اشتباهات را دوباره تکرار کنیم. از این به بعد تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 97

به "امید ایران، حریف ناشناخته برای کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید ایران، حریف ناشناخته برای کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید