امیدی به بازگشت لیورپول نیست

به گزارش مسافرت رو، وقتی سوت پایان بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین رئال و لیورپول زده شد و شاگردان یورگن کلوپ نتیجه را 3 بر یک واگذار کردند، خیلی از طرفداران لیورپول همان لحظه به این نتیجه رسیده بودند که کار فوتبال تیم محبوب شان در این فصل تمام شده است.

امیدی به بازگشت لیورپول نیست

به گزارش خبرنگاران ، این شرایط برای تیمی است که طی سال های اخیر مثال مشخص بازگشت دوباره در فوتبال اروپا بوده است. اما برخی از عوامل فنی و غیر فنی دست به دست هم داده اند تا دیگر امیدی به کامبک در اردوی قرمزهای آنفیلد نباشد.

یکی از موارد، شرایطی است که ویروس کرونا در تمام دنیا به وجود آورده است. دو سال پیش وقتی لیورپول بازی رفت مرحله نیمه نهایی را با نتیجه 3 بر صفر به بارسا باخت و برای بازی برگشت به آنفیلد رفت، روی یک چیز بیش از همه حساب باز کرده بود: جو فوق العاده وحشتناک آنفیلد. شاگردان کلوپ آن شب با کمک همان جو توانستند بارسا را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهند و به بازی فینال برسند. نبود تماشاگران مطمئنا یکی از اهرم های فشار این تیم روی رقبا را از بین برده است. مساله دیگر این که باخت در آنفیلد به روندی طبیعی طی چند ماه گذشته برای تیم کلوپ تبدیل شده است.

آخرین باری که این تیم در ورزشگاه خانگی پیروز شد حدو د سه ماه پیش و در بازی مقابل تاتنهام بود. آنها از آن زمان تا به امروز، شش بازی متوالی را در آنفیلد را باخته و تنها در دو بازی پیروز به گلزنی شده اند. علت دیگری که براساس آن نمی توان امیدی به بازی برگشت داشت، نحوه بازی تیم کلوپ در بازی سه شنبه بود. اولین اشتباه کلوپ بازی دادن به نبی کیتا بود. او می خواست با کمک کیتا قدرت دریبل زنی تیمش را بالاتر ببرد، اما اینقدر در این کار ضعیف بود که قبل از سرانجام نیمه اول تعویض شد.

از طرف دیگر، همه می دانند که برای از کار انداختن رئال باید جلوی بازیسازی هافبک های این تیم به خصوص تونی کروس و لوکا مودریچ را گرفت. لیورپولی ها نتوانستند این کار را انجام بدهند و نتیجه اش این شد که این دو بازیکن در هر سه گل رئال نقش مستقیم داشتند.

حسین خلیلی - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1668

به "امیدی به بازگشت لیورپول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدی به بازگشت لیورپول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید