اتحادیه فوتبال صربستان جریمه خروج ملی پوشانش از ایتالیا را می پردازد

به گزارش مسافرت رو، اتحادیه فوتبال صربستان پذیرفته است که جریمه خروج بازیکنان ملی پوش خود از ایتالیا را بپردازد، اما آنها تیم ملی این کشور را در بازی های ملی پیش رو همراهی نمایند.

اتحادیه فوتبال صربستان جریمه خروج ملی پوشانش از ایتالیا را می پردازد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال انتشار خبری مبنی بر ممنوعیت خروج بازیکنان ملی پوشان شاغل در سری A از ایتالیا برای حضور در اردوی تیم های ملی شان - ممنوعیتی که شامل حال دو بازیکن تیم فوتبال صرب تیم فوتبال فیورنتینا هم می گردد - اتحادیه فوتبال صربستان اعلام نموده که حاضر است جریمه این بازیکنان را بپردازد، اما آنها بتوانند به بلگراد سفر و تیم ملی کشورشان را در بازی های پیش رو همراهی نمایند.

با توجه به افزایش مجدد شیوع کرونا در ایتالیا، مقامات بهداشتی این کشور، محدودیت هایی را برای خروج شهروندان وضع نموده اند که این شامل حال ملی پوشان غیرایتالیایی شاغل در سری A هم می گردد. به همین دلیل هم اعلام شد که دوشان ولاهوویچ و نیکلا میلنکوویچ دو بازیکن صرب تیم فوتبال فورنتینا اجازه خروج از حباب محل قرنطینه باشگاه شان را ندارند، به خصوص که اخیراً تست کرونای برخی از هم تیمی های آنها هم مثبت شده است. با این حال این دو بازیکن بی توجه به این دستور به صربستان سفر نموده اند و اتحادیه فوتبال صربستان هم گفته است حضور این دو بازیکن برای بازی های مهم پیش روی تیم ملی این کشور آنقدر حائز اهمیت است که حاضر به پرداخت جریمه تخطی آنها به مقامات ایتالیایی باشد.

در بیانیه ای که از سوی این سازمان در نشریه اینفورمر منتشر شده است، مقامات فوتبال صربستان به تمام ملی پوشان خود اطمینان داده اند که حامی آنها خواهند بود. در همین حال اتحادیه فوتبال صربستان به مقامات بهداشت ایتالیا هشدار داده که اجازه ندارند برای بازیکنان این کشور مسئله ای ایجاد نمایند، چرا که فیفا و یوفا به بازیکنان ملی پوش اجازه ترک کشورهای محل انجام بازی های باشگاه خود برای بازگشت به کشورشان و شرکت در اردوی تیم های ملی را داده اند. طبق ادعای این سازمان، فیفا موضوع را به فدراسیون فوتبال ایتالیا هم اطلاع داده است و اگر همچنان راه حلی پیدا نگردد، نهاد حاکم بر فوتبال صربستان مجازات بازیکنانش را خواهد پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1318

به "اتحادیه فوتبال صربستان جریمه خروج ملی پوشانش از ایتالیا را می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه فوتبال صربستان جریمه خروج ملی پوشانش از ایتالیا را می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید