تور ارزان چین: افشاگری روزنامه چینی از نقشه آمریکا برای خرابکاری در المپیک پکن

به گزارش مسافرت رو، یک روزنامه چینی از برنامه آمریکا برای خرابکاری در مراسم المپیک زمستانی پکن خبر داده است.

تور ارزان چین: افشاگری روزنامه چینی از نقشه آمریکا برای خرابکاری در المپیک پکن

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، درحالیکه یک هفته به شروع بازی های المپیک پکن به جامانده، تنش لفظی میان دو ابرقدرت و رقیب جدی در عرصه های سیاسی و مالی به حوزه ورزش نیز کشیده شده و به نظر میرسد واشنگتن باوجود ادعاهای خود میخواهد از ورزش برای پیشبرد اهداف سیاسی خود که ضربه به چین است، استفاده کند.

در همین رابطه رویترز در خبری گزارش داد که رسانه های چینی معتقدند آمریکا در پی آن است تا با تحریک ورزشکاران برای انتقاد از پکن در بازیهای المپیک به اهداف شوم خود دست یابد.

چاینا دیلی روز آدینه به نقل از منابع مطلع تاکید نمود که نیروهای ضد چینی آمریکا در پی خرابکاری در المپیک و سیاسی سازی ورزش هستند.

با اینحال سخنگوی سفارت آمریکا امروز در پاسخ به رویترز گفت: ما هماهنگ نماینده کمپین مرتبط با حضور در المپیک نبوده و نیستیم.

این مقام آمریکایی در ادامه گفت: ورزشکاران آمریکایی حق دارند که آزادانه و همراستا با روح و منشور المپیک در این رویدادی شرکت نمایند که دربرگیرنده حقوق بشر است.

در گزارش روزنامه چینی آمده است: برنامه (آمریکا) تحریک ورزشکاران کشورهای مختلف برای ابراز نارضایتی از چین، حضور منفعلانه در رقابت ها و حتی ممانعت از شرکت در بعضی مسابقات است.

این روزنامه چینی معتقد است که آمریکا در عوض با پرداخت پول زیاد در پی جبران لطف ورزشکارانی است که در المپیک پکن مطابق با دستور آمریکا رفتار می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2151

به "تور ارزان چین: افشاگری روزنامه چینی از نقشه آمریکا برای خرابکاری در المپیک پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: افشاگری روزنامه چینی از نقشه آمریکا برای خرابکاری در المپیک پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید