افزایش شکاف مالی بین مناطق شمالی و جنوبی انگلیس

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: نتایج گزارشی جدید حاکی از آن است که شکاف مالی بین مناطق شمالی و جنوبی انگلیس در دهه گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

افزایش شکاف مالی بین مناطق شمالی و جنوبی انگلیس

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بنا بر یافته های این گزارش، به اندازه هر 12 موقعیت شغلی که در جنوب انگلیس ایجاد شده، یک موقعیت شغلی در شمال این کشور از بین رفته است.

این یافته ها نشان می دهد بیشتر مناطق انگلیس در سال های اخیر مورد بی توجهی قرار گرفته اند و این در حالی است که لندن و شهرهای اطراف آن سرمایه، مشاغل و استعدادهای جوان را جذب می نمایند.

جمعیت شهر ساندرلند که در شمال شرق انگلیس واقع شده است در مدت زمان انجام این تحقیق چهار هزار نفر کاهش یافته است.

بنا بر این گزارش، مشاغل ایجاد شده در لندن در حد فاصل سال های 2004 تا 2013 بیش از 17 درصد افزایش یافته اند. جنوب و شرق انگلیس از تمامی شاخص های سلامت مالی مناسب از جمله افزایش استخدام، افزایش مشاغل تخصصی و جمعیت رو به ازدیاد برخوردارند.

رابرت اولدز، مدیر اتاق فکر بروژ معتقد است یکی از دلایل اصلی شکاف مالی فاحش بین جنوب و جنوب شرق انگلیس با دیگر مناطق این کشور به ویژه مناطق شمالی تا اسکاتلند، افول صنایع سنتی است.

اولدز در مصاحبه روز دوشنبه (29 دی) به پرس تی وی گفت کاهش ایجاد شده در صنایع سنتی هرگز جایگزین نشد و این در حالی است که اقتصاد در شهرهای بزرگ و قطب های مالی مانند لندن همیشه در حال پیشرفت بودند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 831

به "افزایش شکاف مالی بین مناطق شمالی و جنوبی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شکاف مالی بین مناطق شمالی و جنوبی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید