افزایش جذب دانشجویان بین الملل در دانشگاه تهران

به گزارش مسافرت رو، شصت و پنجمین جلسه مشاوران بین الملل دانشگاه تهران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

افزایش جذب دانشجویان بین الملل در دانشگاه تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، شصت و پنجمین جلسه مشاوران بین الملل دانشگاه تهران، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

این جلسه، 21 خرداد 1399 با حضور مجتبی صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدباقر قهرمانی، معاون بین الملل دانشگاه تهران، عبدالحمید علیزاده، مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم و مشاوران بین الملل دانشگاه تهران، به صورت مجازی برگزار گردید.

در این جلسه صدیقی، مطالبی را در مورد جذب دانشجویان بین المللی در دوران پسا کرونا ارائه کرد. در ادامه جلسه نیز پرسش و پاسخی از سوی مشاوران بین الملل دانشگاه با مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صورت گرفت و نکاتی در مورد افزایش کیفیت آموزشی دانشجویان بین المللی و همچنین جذب بیشتر این دانشجویان مطرح شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1138

به "افزایش جذب دانشجویان بین الملل در دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش جذب دانشجویان بین الملل در دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید