افتتاح بزرگ ترین فرودگاه دنیا در پکن

به گزارش مسافرت رو، فرودگاه جدید پکن که به شکل ستاره دریایی و طی تنها چهار سال ساخته شده فعالیت خود را به طور رسمی شروع کرد. قرار است در کمتر از دو سال ظرفیت جا به جایی مسافران در این فرودگاه عظیم به سالی 100 میلیون نفر برسد.

افتتاح بزرگ ترین فرودگاه دنیا در پکن

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، ساختمان اصلی فرودگاه داکسینگ Daxing پکن به شکل یک ستاره دریایی با شش بازو ساخته شده، که در کنار زیبایی و فرم های منحنی و چشم نواز، جا به جایی مسافران را بسیار سهل و سریع می نماید.

گفته می گردد مسیری که مسافران برای رسیدن به هر یک از صندلی های پرواز این فرودگاه باید طی نمایند حداکثر 600 متر است. فرودگاه جدید پایتخت چین در منطقه ای در حدود پنجاه کیلومتری جنوب پکن ساخته شده، اما مسافران برای رسیدن به مرکز شهر با قطار های فوق سریع تنها 20 دقیقه زمان احتیاج دارند.

فرودگاه جدید پکن تا سال 2021 ظرفیت جا به جایی 45 میلیون مسافر را دارد و این ظرفیت قرار است تا کمتر از دو سال دیگر به 100 میلیون نفر در سال افزایش یابد.

در حال حاضر در فرودگاه قدیمی در شمال پکن نیز سالی 100 میلیون مسافر جا به جا می شوند که از این لحاظ پس از فرودگاه بین المللی هارتسفیلد- جکسون آتلانتا در ایالات متحده آمریکا، پر رفت و آمدترین فرودگاه دنیا محسوب می گردد.

منبع : میزان

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 443

به "افتتاح بزرگ ترین فرودگاه دنیا در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بزرگ ترین فرودگاه دنیا در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید