اعتصاب رسانه های یونان همزمان با سفر اولاند به این کشور

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران : همزمان با سفر فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه به یونان، رسانه های یونان دست به اعتصاب یک روزه زدند.

اعتصاب رسانه های یونان همزمان با سفر اولاند به این کشور

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، اعتصاب امروز رسانه های یونان مقدمه ای برای اعتصاب بزرگ تر علیه سیاست های ریاضت طلبانه مالی دولت است که قرار است فردا در سراسر کشور برگزار گردد.

خبرنگاران یونانی از مخالفان سرسخت سیاست های مالی دولت هستند که باعث افزایش بیکاری و کاهش درآمدها در یونان شده است. کارمندان شبکه های تلویزیونی و رادیویی، روزنامه ها و حتی وب سایت ها دریونان در این اعتصاب یک روزه حضور دارند و هیچ گزارش و خبری فراوری نمی نمایند.

این اعتصاب همزمان با سفر شش ساعته فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه به یونان صورت می گیرد. با وجود حکم دادگاه مبنی بر اینکه این اعتصاب غیرقانونی است، دست اندرکاران رسانه ها در یونان به اعتصاب خود ادامه می دهند. شبکه تلویزیونی دولتی نت یونان گفت به صورت مختصر سفر اولاند را به یونان پوشش خواهد داد.

اولاند قرار است در این سفر حامل پیغام حمایت و پشتیبانی برای دولت یونان باشد. وی با آنتونیس ساماراس نخست وزیر، کارلوس پالولیاس رئیس جمهور یونان ،ایوانجلوس ونیزولوس رهبر حزب سوسیالیست یونان و همیچنین مدیران 40 شرکت برجسته یونانی دیدار و تبادل نظر خواهد نمود.

دولت فرانسه گفت سفر رئیس جمهور این کشور به یونان با سفر ماه اکتبر آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به یونان متفاوت است. هنگام سفر مرکل، 30 هزار یونانی در اعتراض به سفر او به خیابان های ریختند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 357

به "اعتصاب رسانه های یونان همزمان با سفر اولاند به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب رسانه های یونان همزمان با سفر اولاند به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید