اطلاعیه مهم ایران خودرو در خصوص تحویل حضوری خودرو به مشتریان ، زمان صدور سند تا تحویل خودرو کمتر می گردد

به گزارش مسافرت رو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای از افزایش ظرفیت تحویل حضوری خودرو به مشتریان با توجه به افزایش فراوری عبور مستقیم و مدیریت انتقال خودروهای فراوریی به وسیله ناوگان خودروبر در سطح کشور اطلاع داد.

اطلاعیه مهم ایران خودرو در خصوص تحویل حضوری خودرو به مشتریان ، زمان صدور سند تا تحویل خودرو کمتر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایران خودرو؛ متن اطلاعیه صادر شده از سوی ایران خودرو به این توضیح است: با توجه به افزایش فراوری کامل و عبور مستقیم خودروها که سبب افزایش عرضه و تحویل به مشتریان شده و در راستای مدیریت و ساماندهی ناوگان خودروبر در سطح کشور، به منظور رضایتمندی مشتریان و تسریع در تحویل خودروها، ظرفیت تحویل حضوری ایران خودرو افزایش یافته است.

مشتریانی که در جوار سایت های استانی ایران خودرو در سطح کشور اسکان دارند نیز می توانند با انتخاب روش تحویل حضوری، نسبت به تسریع در تحویل خودرو اقدام نمایند.

بنابر این اطلاعیه؛ گروه صنعتی ایران خودرو با هدف سرعت دادن به فرآیند تحویل خودرو در سطح کشور و بعلاوه استقبال بسیاری از مشتریان برای تحویل حضوری خودرو زمینه افزایش ظرفیت تحویل حضوری را در دستور کار قرار داده و با این اقدام، انتظار مشتریان از زمان صدور سند تا تحویل خودرو کمتر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2229

به "اطلاعیه مهم ایران خودرو در خصوص تحویل حضوری خودرو به مشتریان ، زمان صدور سند تا تحویل خودرو کمتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مهم ایران خودرو در خصوص تحویل حضوری خودرو به مشتریان ، زمان صدور سند تا تحویل خودرو کمتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید