تصاویر ، خودرو وارداتی ایران خودرو معین شد ، داخل کابین سدان دانگ فنگ را ببینید

به گزارش مسافرت رو، شرکت ایران خودرو به صورت رسمی بیان کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودروها در کلاس D سدان خواهند بود.

تصاویر ، خودرو وارداتی ایران خودرو معین شد ، داخل کابین سدان دانگ فنگ را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خودروبانک، بر اساس اخبار منتشر شده گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد تا مدل های از سدان آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max) نسخه بنزینی در تیراژ بالا و مدل هیبریدی در تیراژ محدودتر، به عنوان گزینه وارداتی این مجموعه در بازار خودرو ایران عرضه کند.

این محصول نو گروه دانگ فنگ در بازارهای جهانی و بعلاوه چین با برند آئولوس عرضه می گردد. از نظر سگمنت قیمتی و سطح تجهیزات این خودرو به عنوان یک محصول لوکس چینی از طریق گروه صنعتی ایران خودرو عرضه خواهد شد و این مجموعه در ادامه برنامه مونتاژ سدان کلاس C آئولوس یی شوئن را در دستور کار خود قرار داده است.

مشخصات فنی خودرو سدان دانگ فنگ آئولوس یی شوئن مکس گزینه وارداتی ایران خودرو

مدل بنزینی خودرو سدان آئولوس یی شوئن مکس در بخش فنی از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر TGDi با توان فراوری 190 تا 197 اسب بخار و گشتاور 285 تا 300 نیوتن متر بهره می برد که برای یک سدان 1,486 کیلوگرمی توان مناسبی محسوب می گردد. این خودرو جهت انتقال نیروی فراوریی پیشرانه به محور جلو از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تَر یاری می گیرد. گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله اول واردات عرضه 4000 دستگاه از مدل بنزینی آئولوس یی شوئن مکس را در دستور کار دارد.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه میخواهد که 500 دستگاه از نسخه هیبریدی این خودرو را نیز به بازار عرضه کند. نسخه هیبریدی آئولوس Yixuan Max به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر 163 اسب بخار و 230 نیوتن متر مجهز است و در کنار پیشرانه بنزینی یک پیشرانه برقی با توان فراوری 177 اسب بخار و 300 نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است و در مجموع چیزی در حدود 340 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می دهد و این خودرو در صورت عرضه به یکی از قویترین سدان های نو بازار بدل خواهد شد. نیروی فراوریی در این سدان قدرتمند از طریق یک جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل می گردد.

از خودرو سدان یی شوئن مکس به عنوان رقیب تویوتا کمری یاد می گردد و این خودرو در چین و دیگر بازارها بسته به سطح تجهیزات از 7 تریم مختلف برخوردار است. این خودرو در نسخه فول آپشن از تجهیزات و امکانات به روزی برخوردار است و از تجهیزات سدان دانگ فنگ می توان به سنسور باران هوشمند برای بستن پنجره ها، گرمکن صندلی ها، دوربین پانوراما، چراغ های جلوی LED ماتریسی و صفحه نمایش بزرگ میانی و پشت آمپر دیجیتال اشاره نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2269

به "تصاویر ، خودرو وارداتی ایران خودرو معین شد ، داخل کابین سدان دانگ فنگ را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خودرو وارداتی ایران خودرو معین شد ، داخل کابین سدان دانگ فنگ را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید