از نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی تا معین رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری

به گزارش مسافرت رو، لایحه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی مبتنی بر مرغوبیت مکانی املاک در شهرداری تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا آنالیز می گردد.

از نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی تا معین رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا امروز سه شنبه 26 آذر ماه سال 98 از ساعت 8:45 الی 11:00 در صحن علنی شورا برگزار می گردد.

در این جلسه آنالیز لایحه مشخص ماموریت ها، حدود اختیارات و مسئولیت های شورا های معماری مناطق ادامه خواهد یافت.

همچنین آنالیز صورتجلسه سی و چهارمین و سی و پنجمین جلسه کمیسیون نام گذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران نیز در دستور کار جلسه فردا واقع شده است.

انتخاب ده نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت شعب ده گانه کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری ها نیز در جلسه فردا آنالیز می گردد.

در این جلسه همچنین گزارش شهرداری تهران در مورد برطرف ابهامات و نواقص گزارش درآمد و هزینه (آمار و عملکرد) شش ماهه اول سال 98 قرائت خواهد شد.

آنالیز لوایح مشخص رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران و نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی مبتنی بر مرغوبیت مکانی املاک در شهرداری تهران نیز از دیگر دستور های جلسه آینده شورا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 695

به "از نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی تا معین رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی تا معین رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید