9 طرفدار لیورپول بازداشت شدند

به گزارش مسافرت رو، پلیس انگلیس 9 طرفدار تیم فوتبال لیورپول را به دلیل بی توجهی به هشدارهای داده شده و ایجاد بی نظمی، بازداشت کرد.

9 طرفدار لیورپول بازداشت شدند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول پس از رجحان 5 بر 3 شب گذشته (چهارشنبه) خود مقابل چلسی در هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس و ثبت رکورد شکست ناپذیری خود در بازی های خانگی فصل 20-2019 لیگ برتر، جام قهرمانی این رقابت ها را دریافت کرد.

شاگردان یورگن کلوپ که پس از 30 سال پیروز شدند قهرمانی در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس را برای طرفداران لیورپول به ارمغان بیاورند، پس از این بازی جشن قهرمانی را در استادیوم خالی از تماشاگر آنفیلد و تنها با حضور خانواده های خود، اعضای کادر فنی و بعضی از اعضای باشگاه لیورپول برپا کردند.

در حالی که پلیس مرسی ساید به طرفداران لیورپول هشدار داده بود به دلیل شیوع ویروس کرونا، آنها حق تجمع در بیرون استادیوم آنفیلد را بابت برگزاری جشن قهرمانی این تیم ندارند، در حدود سه هزار نفر از طرفداران این تیم بیرون استادیوم خانگی خود گردهم آمدند تا قهرمانی تاریخی تیم محبوب شان را جشن بگیرند.

پلیس مرسی ساید هم 9 طرفدار لیورپول را به دلیل نادیده دریافت هشدارهای پلیس و به خاطر ایجاد درگیری، رانندگی در حالت مستی و ایجاد بی نظمی در حالت مستی بازداشت کرد. پلیس اما از آن دسته از طرفداران لیورپول که در خانه های خود ماندند که تعداد آنها را هم زیاد عنوان نموده است، تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1201

به "9 طرفدار لیورپول بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 طرفدار لیورپول بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید