پوچتینو گزینه جانشینی سیمئونه در اتلتیکومادرید

به گزارش مسافرت رو، سرمربی پیشین تیم فوتبال تاتنهام مورد توجه سران باشگاه اتلتیکومادرید قرار گرفته است.

پوچتینو گزینه جانشینی سیمئونه در اتلتیکومادرید

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی تلگراف گفت، مدیران باشگاه اتلتیکومادرید، مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی بعدی خود در نظر دارند، هرچند این سرمربی آرژانتینی به دنبال سرمربیگری مجدد در لیگ برتر انگلیس است.

اتلتیکومادرید در حال حاضر در حال ارزیابی موضوع استخدام پوچتینو 47 ساله در سرانجام فصل جاری است، این در حالی است که گفته می شود این باشگاه اسپانیایی در حال برنامه ریزی برای سرانجام دادن به همکاری اش با دیه گو سیمئونه پس از هشت سال است.

سیمئونه که در مدت این هشت سال پیروز شده اتلتیکو را به یک قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ اروپا برساند و دو بار هم با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته، این فصل تیمش شرایط خوبی ندارد و در حال حاضر در رده ششم لالیگاست.

به نظر می رسد مدیران باشگاه اتلتیکومادرید از شرایط تیم شان راضی نیستند، این در حالی است که در تابستان اخیر هزینه زیادی جهت جذب بازیکنان جدید کردند، به همین خاطر پوچتینو را گزینه مناسبی برای جانشینی دیه گو سیمئونه می دانند.

پوچتینو که در سرانجام آبان ماه درست شش ماه پس از اینکه پیروز شد تاتنهام را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد. او اخیراً شایعه حضورش در منچستریونایتد هم مطرح شد.

سرمربی پیشین اسپانیول از سال 2014 هدایت اسپرز را برعهده داشت و نتوانست با این تیم به عنوان قهرمانی برسد، اما این تیم را تبدیل به یکی از باثبات ترین تیم های انگلیس کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 886

به "پوچتینو گزینه جانشینی سیمئونه در اتلتیکومادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو گزینه جانشینی سیمئونه در اتلتیکومادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید