24 ساعت گردش در تورنتو

به گزارش مسافرت رو، تورنتو شهر بسیار بزرگی است که به علت تنوع گسترده در جاذبه های مختلف آن، سعی شده تا هرازگاهی به بخشی از این جاذبه ها پرداخته شده و گردشگران را با آن ها آشنا نمود. در این آنالیز نیز گردش در این شهر برای مدت 24 ساعت برنامه ریزی شده با این تفاوت که در این برنامه، صرف غذا، رستوران ها و کافه های این شهر بیشتر مدنظر قرار گرفته اند. اگر دوست دارید تا با این بخش از شهر تورنتو آشنا شوید، پس با ما در خبرنگاران همراه شوید.

24 ساعت گردش در تورنتو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای کانادا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

گردش در تورنتو آن هم فقط برای 24 ساعت؟ به هرحال زمانی که خسته از فعالیت های روزمره زندگی بوده و احتیاج به استراحت داشته باشید، همین زمان اندک هم می تواند بسیار سودمند باشد. تورنتو یک شهر شاد، با طراوت، پر از انرژی، مملو از انواع خوراکی های لذیذ است و شهری است که پیرامون آن را زیبایی های زیادی فراگرفته و آن را برای گشت وگذار ایده آل نموده است. در این متن، پیشنهادات خیلی خوبی از بعضی کارشناسان گردشگری تورنتو برای راهنمایی مسافران ارائه شده است.

صبحانه از ساعت 7 تا 9 صبح

در کانادا، صبحانه عموما یک وعده غذایی با حجم زیاد نیست. این صبحانه غالبا از یک کاسه مخلوط غلات و شیر، نان تست و مربا یا یک کیک مافین تشکیل می گردد. برای آن هایی که در کانادا کار می نمایند، صبحانه اغلب یک عنصر راهنمایی نماینده برای رفتن به سر کار است. در این شهر می توانید کارمندان را ببینید که در حال قدم زدن یا رانندگی برای رفتن به سر کار هستند و در همین حال یک فنجان قهوه با مارک تیم هورتن (Tim Horton)، سکند کاپ (Second Cup) یا استار باکز (Starbucks) نیز در دست دارند. مردم این شهر می گویند اینجا شهر قهوه خورهاست. تورنتو همچنین مرکز بعضی از جالب ترین و زیباترین کافی شاپ های مستقل مانند جیمی (Jimmy)، پامنار (Pamenar)، مرکوری (Mercury) و دارک هورس (Dark Horse) است که در آن ها می توان صبحانه سبکی شامل یک مافین، کرواسان (Croissant) یا نان شیرینی حلقوی (Bagel) و پنیر خامه ای میل کرد. بهتر است شما نیز قهوه یا چای تان را برداشته و به بقیه جمعیت این شهر که در حال رفتن به سر کارهای خود هستند بپیوندید و به دنبال جاذبه های مورد انتظار خود بگردید. به یاد داشته باشید که اگر در تعطیلات آخر هفته به این شهر رفتید، می توانید در میانه روز و پیش از ظهر نیز غذاهایی را مانند صبحانه صرف کنید. مکان های زیادی در این شهر وجود دارند که در این وقت از روز به ارائه این نوع خدمات می پردازند که فهرست مناسبی از آن ها را نیز برای اطلاع شما اینجا آورده ایم که عبارت اند از کافه های: آنتیز و آنکلز (Anties and Uncles)، استاروینگ آرتیست (Starving Artist)، کافه مدرسه (School)، کافه خانم (Lady)، مارمالاد (Marmalade)، نجات گریس (Saving Grace) و مورنینگ گلوری (Morning Glory).

صبح از ساعت 9 تا 12

جمعیت حاضر در خیابان ها ما را به بازار کنزینگتون (Kensington Market) و محله چینی ها (چاینا تاون) راهنمایی می نمایند. در بعدازظهرها این دو محله رنگارنگ پر می شوند از فروشنده هایی که برای فروش کالاهای مختلف مانند لباس های سنتی، میوه و سبزیجات، پنیرهایی از سراسر دنیا، ماهی و گوشت تازه و دیگر لوازم و اقلام ضروری به این محل می آیند. اگر آن چنان مشتاق بودن در مکان های شلوغ نیستید، بازدید صبحگاهی از این مکان می تواند با آرامش و لذت وافری همراه باشد. بیشتر مغازه ها و فروشگاه ها از ساعت 9 صبح کار خود را شروع می نمایند ولی عموما خریدوفروش از ساعت 11 صبح شروع می گردد. حتما سعی کنید در هنگام قدم زدن در خیابان ها و کوچه های این محله ها، با دقت به ساختمان ها و محیط اطراف خود نگاه کنید زیرا در اینجا زیباترین هنرهای خیابانی با تصویرهای زیبایی که بر روی دیوارها نقش بسته، به چشم می خورند. آژانس های گردشگری شهری تورنتو، تورهای روزانه ای را برای بازدید از این مکان ها پیشنهاد می دهند که ساعت 10 صبح روزهای دوشنبه یکی از آن هاست که می تواند در برنامه صبحگاهی قرار گیرد. فکر خوبی است که برای بازدید از این محله و بازار برنامه ریزی نموده و خرید و ناهار را نیز در همین مکان ها انجام دهید.

ناهار از ساعت 12 تا 2 ظهر

ناهارخوری های زیادی در بازار کنزینگتون و محله چینی ها وجود دارند. می توانید طعم بهترین پودینگ های چینی شهر را در فروشگاه پودینگ مادر (Mothers Dumplings)، ساندویچ های گوشت دودی که در دهان آب می شوند را در اغذیه فروشی کاپلانسکی (Caplanskys Delicatessen)، آناناس با نان مخصوص و گوشت خوک پخته شده به سبک شاورمای لبنانی را در ال ترومپو (El Trompo)، ساندویچ های خوش طعم گیاهی را در اوربان هربی وور (Urban Herbivore) بچشید و البته ناهارتان را هم می توانید با یک خوراکی شیرین در فروشگاه های خانم کورا (Miss Coras) یا کیک واندا در آسمان (Wandas Pie in the Sky) به انتها برسانید.

بعدازظهر از ساعت 2 تا 6

پس از صرف مدت زمانی برای غذا خوردن و گردش در فروشگاه های مختلف بازار کنزینگتون، به راستا اسپادینا (Spadina) به سمت جنوب رفته و آنگاه به سمت شرق وارد خیابان فرونت (Front) یا راستا ساحلی کویینز (Queens Quay) شوید. در این راستا قادر خواهید بود تا با گذر از کنار برج سی ان (CN Tower)، مرکز راجرز (Rogers Centre - به شکل گنبد آسمان)، ایستگاه اتحادیه (Union Station) و مرکز هوایی کانادا (Air Canada Centre)، جاذبه های دیگری از شهر را نظاره گر باشید. پس از گذشتن از کنار ایستگاه اتحادیه، به سمت شرق در خیابان فرونت راستا را ادامه دهید تا به فروشگاه سنت لورنس(St Lawrence) برسید که از طرف نشنال ژئوگرافیک (National Geographic) به عنوان بهترین در دنیا انتخاب شده است. در اینجا می توانید از نوشیدنی های اونتاریو(Ontario) در فروشگاه واین کانتری، شیرینی های کره ای در نانوایی آینده(Future Bakery) یا دیگر نانوایی های موجود در فروشگاه و یک سری خوراکی های خردلی در فروشگاه کازلیک(Kozlick) بخورید و لذت ببرید. بازهم اگر از همین راستا به سمت شرق ادامه دهید، به منطقه صنایع تقطیر (Distillery District) می رسید که در آن بزرگ ترین کارخانه تهیه نوشیدنی در آمریکای شمالی وجود دارد و در اطراف آن در یک راستا پیاده روی، گالری های هنری، قهوه خانه ها، رستوران و مغازه های گوناگون نیز قرار گرفته اند. موسسه گردشگری ماجراجویی شهری تورنتو (Toronto Urban Adventures) تورهای بهتر دیگری را نیز برای بازدید از دیگر صنایع تاریخی فراوری نوشیدنی در این شهر برای پیشنهاد دارد که برای بازدیدنمایندگان آشنایی کاملی را با این صنایع به همراه خواهد داشت. این تور به صورت همه روزه به غیراز روزهای دوشنبه از روبروی سالن مشاهیر هاکی در تقاطع خیابان های یانگ (Yonge) و فرونت برگزار می گردد. ساعت شروع تور از 3 عصر (برای یکشنبه ها از 2 عصر) بوده و در منطقه صنایع تقطیر به انتها می رسد.

ابتدای شب از ساعت 6 تا 8

در همان محله و در خیابان میل (Mill) می توانید به کافه ها یا رستوران های محلی رفته و غذایی خوب با قیمتی مناسب صرف کنید. اینجا جایی است که بیشترین جوایز کانادا را در فراوری نوشیدنی ها نصیب خود نموده است. انواع نوشیدنی هایی را که می توان در این محل یافت شامل قهوه پورتر (Porter)، هلزباک (Hellsbock)، چای لیمو، نوشیدنی های طبیعی (Organic) و دیگر انواع مخصوص هر فصل است.

از ساعت 8 تا 10 شب

اگر هوا مساعد بود، قدم زنان به سمت شمال به خیابان کویین (Queen) رفته و آنگاه به سمت شرق به ریورساید (Riverside) و لزلی ویل (Leslieville) بروید. جمعیت این بخش از تورنتو را خانواده ها و تحصیل نموده های جوان تشکیل می دهند. در این خیابان بهترین بستنی فروشی تورنتو به نام اسکوب های واقعی اد (Eds Real Scoop) قرار گرفته است. پس از لذت بردن از صرف یک لیوان از بستنی های این فروشگاه، به ابتدای خیابان کویین بازگشته و به یکی از شلوغ ترین کافه های کوچک تورنتو به نام های-لو (Hi-Lo) رفته و از انواع نوشیدنی های آن لذت برده و در کنار آن، پین بال (Pinball) هم بازی کنید. مرجع: سایت Urban Adventuresمنبع: کجارو
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 792

به "24 ساعت گردش در تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 ساعت گردش در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید