گزارش رئیس فدراسیون کشتی در خصوص حضور تیم های ملی در المپیک

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست ابتدا در مورد فرایند کسب سهمیه و شرایط تمرینی و اردویی تیم های مختلف ملی و همچنین تهیه بلیت و راستا پروازی کاروان ورزشی کشورمان به المپیک بحث و گفتگو گشت.

گزارش رئیس فدراسیون کشتی در خصوص حضور تیم های ملی در المپیک

سپس علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ضمن حضور در نشست هیات اجرایی در مورد برنامه های در دست اجرای این فدراسیون تا المپیک توکیو توضیحاتی ارائه و خواهان حمایت بیشتری از کشتی شد.

وی در مورد موفقیت های کشتی آزاد و فرنگی در ادوار المپیک و تاثیر آن بر کل کاروان بر حمایت های مادی و معنوی بیشتر از کشتی جهت موفقیت در المپیک پیش رو مطالبی را عنوان و اعضای هیات نیز بر ادامه حمایت از کشتی تاکید نمودند.

در ادامه صالحی امیری با اشاره بر اهمیت ورزش کشتی در کشور بعنوان یک رشته افتخار آفرین و ملی بر استمرار حمایت های کمیته ملی المپیک از فدراسیون کشتی تاکید نمود.

در ادامه رضا حیدری رئیس فدراسیون هنر های رزمی و کونگ فو که به اتفاق طالقانی نائب رییس خود در نشست هیات اجرایی حضور یافت ضمن اشاره به راه اندازی رشته تو آی با مرکزیت ایران گزارش مبسوطی در این زمینه ارائه و خواهان حمایت های مادی و معنوی بیشتری از این رشته در فرایند توسعه بین المللی آن شد که تصمیمات لازم در این زمینه صورت پذیرفت.

همچنین حمایت از رشته مدال آور کوراش که تحت نظر فدراسیون ووشو می باشد با توجه به موفقیت در بازیهای آسیایی جاکارتا و حضور در بازیهای آسیایی هانژو 2022 و داخل سالن و رزمی مورد موافقت هیات اجرایی قرار گرفته ومقرر شد در قالب یاری ها از فدراسیون ووشو این حمایت ها صورت پذیرد.

همچنین در خواست های واصله بعضی فدراسیون های ورزشی مورد آنالیز و گفتگو قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در سرانجام سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در مورد سفر هیات بلند پایه ورزش افغانستان و دکتر حفیظ الله رییس کمیته ملی المپیک افغانستان که وزیر ورزش آن نیز می باشد به تهران و نحوه دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان و بازدید از اماکن مختلف ورزشی از جمله آموزشگاه ملی المپیک و موزه ورزش گزارش ارایه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1717

به "گزارش رئیس فدراسیون کشتی در خصوص حضور تیم های ملی در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رئیس فدراسیون کشتی در خصوص حضور تیم های ملی در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید