کروسان پچ پچ برند محبوب مصرف کنندگان شد

به گزارش مسافرت رو، کروسان پچ پچ در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب، با حمایت گسترده مصرف کنندگان به رتبه دوم در گروه کیک دست یافت و طی مراسمی که در تاریخ 22 مهر ماه 1398 به همت دبیرخانه جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گشت، تندیس نقره ای این رویداد را دریافت کرد.

کروسان پچ پچ برند محبوب مصرف کنندگان شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، کروسان پچ پچ در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب، با حمایت گسترده مصرف کنندگان به رتبه دوم در گروه کیک دست یافت و طی مراسمی که در تاریخ 22 مهر ماه 1398 به همت دبیرخانه جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گشت، تندیس نقره ای این رویداد را دریافت کرد. این نظرسنجی گسترده مردمی از تاریخ 15 اردیبهشت تا 15 شهریور 1398 با شرکت 3،601 برند و ثبت 2،543،943 رأی، برای شناسایی میزان طرفداری مصرف کنندگان کالاها و خدمات متنوع برگزار گشت.

پچ پچ نخستین تولیدکننده کروسان در ایران است و نام کروسان در ایران آنچنان با نام پچ پچ گره خورده که بسیاری از طرفداران این نان لایه ای، آن را با نام پچ پچ می شناسند. تلاش برای به روز ساختن محصول طبق سلیقه و علاقه مصرف کنندگان، رعایت بالاترین استانداردهای سلامت و کیفیت بالای محصول در کنار استفاده از فناوری های روز و ماشین آلات مدرن، از این برند چهره ای نوآور ساخته است؛ برندی که در عین قدمت، همواره با رویدادهای روز همگام بوده است. تنوع وزن و طعم محصولات نیز باعث شده تا طیف گسترده ای از افراد در سنین و اقشار مختلف طرفدار پچ پچ باشند. این عوامل سبب شدند تا در نظرسنجی برگزارشده برای تعیین برند محبوب کیک، هزاران نفر از مخاطبان پچ پچ را به عنوان برند محبوب خود انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 686

به "کروسان پچ پچ برند محبوب مصرف کنندگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروسان پچ پچ برند محبوب مصرف کنندگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید