کتابخانه گردشگری و تهران پژوهی در موزه رضا عباسی افتتاح شد

به گزارش مسافرت رو، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، کتابخانه گردشگری و تهران پژوهی در موزه رضا عباسی افتتاح شد.

کتابخانه گردشگری و تهران پژوهی در موزه رضا عباسی افتتاح شد

قضیه چیست؟

در این دو بخش حدود 300 عنوان کتاب با موضوعات تاریخ هنر، میراث طبیعی و فرهنگی، مردم شناسی، تهرانگردی، بازاریابی گردشگری، طبیعتگردی و پژوهش تاریخ تهران گردآوری شده است.

پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در افتتاح این بخش ها در موزه رضا عباسی که بدلیل شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و بدون حضور میهمان برگزار گردید، گفت: منابع علمی مستند و بروز، سنگ بنای احیا و صیانت از داشته های فرهنگی و تاریخی و همچنین توسعه پایدار گردشگری است.

او با اشاره به جای خالی منابع میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در میان منابع علمی و تخصصی گردآوری شده، اضافه کرد: کتابخانه تخصصی تهران در موزه رضا عباسی به همین دلیل راه اندازی شد. این دو مرکز بخشی از احتیاج پژوهشگران و دانشجویان رشته های پژوهش هنر، گردشگری، معماری و میراث فرهنگی را به منابع علمی و مستند تامین می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اظهار کرد: قطعا منابع علمی و تخصصی با موضوع تهران پژوهی و گردشگری محدود به این تعداد کتاب نخواهد بود و توسعه منابع علمی این بخش از کتابخانه و ایجاد یک کتابخانه مستقل خارج از فضای موزه برای دسترسی بیشتر علاقمندان از اهدافی است که در سال 1400 بدنبال آن خواهیم بود. جانفشان گفت: پس از برطرف محدودیت ها از سوی ستاد ملی کرونا، علاقمندان با مراجعه به موزه رضا عباسی در ساعات کاری موزه می توانند از منابع این کتابخانه استفاده نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1458

به "کتابخانه گردشگری و تهران پژوهی در موزه رضا عباسی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه گردشگری و تهران پژوهی در موزه رضا عباسی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید