کاپلو: ایتالیا مهاجمان خوبی دارد اما آنها فوق العاده نیستند

به گزارش مسافرت رو، سرمربی پیشین تیم های میلان و یوونتوس تأکید کرد آتزوری در حال حاضر مهاجمان خوبی دارد، ولی فوق العاده نیستند.

کاپلو: ایتالیا مهاجمان خوبی دارد اما آنها فوق العاده نیستند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، رقابت برای کسب توپ طلای سال جاری بین لیونل مسی و نیمار از بارسلونا و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید است. این جایزه در بیشتر موارد به مهاجمان رسیده و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه نیز همچون بعضی از کارشناسان معتقد است که گاهی در مورد اهدای عنوان بهترین بازیکن دنیا در حق بازیکنان بزرگی که در خط دفاعی بازی می نمایند، اجحاف می گردد.

فابیو کاپلو در گفت و گو با سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو گفت: توپ طلا جایزه ای عجیب است و اغلب به یک مهاجم می رسد، چون گلزنان در ذهن ها می مانند. وقتی فکر می کنم و می بینم که بازیکنانی همچون فرانکو باره سی و پائولو مالدینی هرگز پیروز به کسب توپ طلا نشده اند، تعجب می کنم. این مسئله واقعاً دیوانه نماینده است.

تیم ملی ایتالیا در مسابقات یورو 2016 که قرار است در تابستان سال پیش روی میلادی به میزبانی فرانسه برگزار گردد، در گروه E با تیم های بلژیک، جمهوری ایرلند و سوئد هم گروه شده است. ایتالیا در دوره قبل این رقابت ها در فینال با نتیجه 4 بر صفر مغلوب اسپانیا شد و از رسیدن به قهرمانی بازماند.

سرمربی پیشین رئال مادرید همچنین در مورد تیمی که آنتونیو کونته برای پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های اروپا در اختیار دارد، مطرح کرد: ایتالیا مهاجمان خوبی دارد، ولی آنها فوق العاده نیستند. ماریو بالوتلی؟ ترجیح می دهم در این مورد که به من ربطی پیدا نمی کند، حرفی نزنم.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 660

به "کاپلو: ایتالیا مهاجمان خوبی دارد اما آنها فوق العاده نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: ایتالیا مهاجمان خوبی دارد اما آنها فوق العاده نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید