چرا برزیلی ها دوست ندارند این جاذبه ها را کسی ببیند؟

به گزارش مسافرت رو، دیدنی های برزیل به قدری زیبا و دیدنی هستند که در سال هزاران هزار مسافر را به این کشور جذب می نمایند. تعداد مسافران و گردشگرانی که به برزیل سفر می نمایند به قدری زیاد هستند که مردم این کشور دیگر نمی خواهند جاذبه های کشور خود را به سایر مردم نشان بدهند. از طبیعت شگفت انگیز گرفته تا بناهای تاریخی و بسیاری جاهای دیدنی دیگر در برزیل است که می تواند شما را حیرت زده کند.

چرا برزیلی ها دوست ندارند این جاذبه ها را کسی ببیند؟

اگر قصد دارید تا در تعطیلات سال جاری به همراه خانواده یا دوستان خود به یکی از زیباترین کشورهای دنیا، برزیل سفر کنید، باید حتما یک برنامه سفر خوب داشته باشید تا بتوانید از بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور دیدن کنید. در ادامه این مطلب از خبرنگاران همراه ما باشید تا شما را با برترین جاهای دیدنی برزیل و جاذبه های توریستی این شهر آشنا کنیم.

مجسمه مسیح منجی از دیدنی های برزیل در ریو دو ژانیرو

یکی از مشهورترین دیدنی های برزیل، مجسمه مسیح منجی است. در واقع می توان گفت که این مجسمه به نوعی نماد شهر ریودوژانیرو محسوب می گردد. این مجسمه زیبا و نمادین درست در بالای کوه کورکووادو و به وسیله پاول لندووسکی ساخته شده است. مجسمه مسیح منجی از پایین شهر هم به خوبی دیده می گردد. اما برای رسیدن به آن و دیدن آن از نزدیک باید حتما به بالای کوه بروید.

می توانید با استفاده از اتوبوس یا قطار به بالای کوه رفته و از این مجسمه دیدن کنید. برترین زمان بازدید از مجسمه مسیح منجی اوایل صبح یا هنگام غروب آفتاب است. اولین علت این است که می توانید طلوع یا غروب آفتاب را از بلندای کوه و درست در کنار مجسمه مسیح منجی دیدن کنید. دومین علت هم این است که در سایر ساعت های روز تورهای زیادی به این منطقه می آیند و اطراف مجسمه بسیار شلوغ می گردد.

برازیلیا نماینده معماری مدرن در برزیل

شهر برازیلیا حدود 40 سال پیش ساخته شده تا جای ریودوژانیرو را گرفته و مرکز برزیل گردد. این شهر یک شهر تازه است و تمامی ساختمان ها و بناهایی که در آن ساخته شده معماری مدرن و شگفت انگیزی دارند. اگر به بازدید از مکان ها مدرن، موزه های شگفت انگیز، باغ های ملی زیبا و چشیدن برترین غذاهای برزیل علاقه داشته باشید، مرکز این کشور می تواند برترین گزینه برای سفر باشد. در این شهر مراکز خرید بسیار مدرن و پیشرفته ای هم وجود داشته که مسافران می توانند از آن بازدید نمایند.

ساحل کوپاکابانا یکی از جاهای دیدنی برزیل

ساحل کوپاکابانا یکی از مشهورترین سواحل دنیا و یکی از زیباترین دیدنی های برزیل است. این ساحل 4 کیلومتری کاملا در اختیار عموم قرار گرفته و تمامی هتل های اطراف آن در سمت دیگر جاده قرار دارند. این یعنی هیچ هتلی هیچ بخشی از این ساحل را به صورت اختصاصی برای مهمانان خود در نظر نگرفته است. زمانی که وارد این ساحل می شوید می توانید انرژی خوب و آرامشی که از دریا می گیرید را حس کنید.

اگر در پی یک سفر آرامش بخش هستید تا خستگی کار و مشغله های زندگی را از شما دور کند، ساحل کوپاکابانا یکی از برترین جاهای دیدنی برزیل برای شما خواهد بود. در این ساحل رستوران و کافه های بسیاری هم برای مسافران در نظر گرفته شده است. برای آشنایی با سایر سواحل معروف برزیل این سواحل معروف برزیل از خبرنگاران را از دست ندهید.

کوه شوگرلوف یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی برزیل در ریو دو ژانیرو

کوه شوگرلوف یا کله قندی را می توان از تمامی منطقه ها شهر مشاهده کرد. به علت شباهت این کوه با یک قرص نان، این نام بر روی آن گذاشته شده است. برای رسیدن به این کوه باید با استفاده از تله کابین به بالای کوه شوگرلوف بروید. خود سفر بین دو کوه با تله کابین می تواند یکی از برترین تفریح ها برای شما باشد. زمانی که سوار تله کابین می شوید می توانید طبیعت سرسبز و شگفت انگیز اطراف این منطقه را به خوبی مشاهده کنید.

یک از برترین تفریحاتی که مسافران در کوه شوگرلوف دارند، دیدنی غروب و طلوع آفتاب است. شما می توانید به راحتی و به تنهایی از این کوه دیدن کنید، اما با این وجود پیشنهاد می گردد که یک فرد آشنا به محیط را همراه خود داشته باشید. چرا که اگر به اعماق طبیعت این کوه بروید پیدا کردن راه برگشت ممکن است کمی سخت باشد. در اطراف کوه مکان های دیدنی بسیاری وجود داشته که شما می توانید از آن ها هم دیدن کنید.

موزه فردا یکی از عجیب ترین دیدنی های برزیل

موزه فردا یکی از زیباترین و در عین حال عجیب ترین موزه هایی است که در سال 2015 به وسیله سانتیاگو کالاتراوا در مرکز شهر ریو دو ژانیرو ساخته شد. این موزه زیبا هر ساله توجه مسافران زیادی را به خود جلب می نماید. معماری بیرونی این موزه روی تکنولوژی و تاثیرات آن بر رو زندگی مردم تمرکز دارد. در معماری این موزه به مسائل دنیای زیادی مانند گرم شدن زمین و تغیرات آب و هوایی اشاره شده است. داخل موزه به 5 بخش اصلی به نام های فضا، زمین، عصر تازه (آنتروپوسن)، فردا و ما دسته بندی شده است.

هر کدام از این بخش ها نهایت سعی خود را دارد تا بازدید نمایندگان را با ارتباط انسان ها و تاثیر آن ها بر اطراف خود آشنا کند. یکی از برترین بخش های موزه یک صفحه نمایش بزرگ است که بازدید نمایندگان را در سفری کوتاه با تاریخچه زمین آشنا می نماید. بازدید از موزه فردا هنگام سفر به ریو دو ژانیرو به تمامی مسافران پیشنهاد می گردد.

کلیسای جامع سنت سپاستین از دیدنی های ریو دو ژانیرو

کلیسای جامع سنت سپاستین در سال 1979 به وسیله ادگار د اولویرا ساخته شد و امروزه یکی از دیدنی های برزیل محسوب می گردد. با وجود این که این کلیسا یک مکان مقدس است، اما بیشتر مسافران به خاطر بازدید از معماری زیبای این کلیسا از آن دیدن می نمایند. معماری کلیسا به گونه ای است که از بیرون شما را به یاد اهرام ثلاثه مصر می اندازد. زمانی که از بیرون به این کلیسا نگاه می کنید، شبیه یک هرم بزرگ و مدرن است. گفته می گردد که معماری این کلیسا یادآور آغوش مسیح است که ریو دو ژانیرو را در بر گرفته است. زمانی که داخل این کلیسا پا بگذارید، طراحی مینیمال آن شما را شگفت زده خواهد نمود.

شیشه های رنگی پنجره ها نور را به صورتی در زمین کلیسا پخش می نماید که به تمامی بازدید نمایندگان حس عالی ورود به یک مکان مقدس را بدهد. حتی اگر مسیحی یا مذهبی هم نباشید، بازدید از این کلیسای جامع به شما توصیه می گردد. چرا که معماری این کلیسا می تواند هر بازدید نماینده ای را شگفت زده کند.

پلورینو سالوادور از دیدنی های برزیل

پلورینو سالوادور یکی از زیباترین شهرهای برزیل است که به وسیله یونسکو به عنوان مرکز فرهنگ دنیا معرفی شده و در فهرست میراث دنیای به ثبت رسیده است. محال است که به این منطقه وارد شوید و عاشق ساختمان های رنگارنگ و حال و هوای قدیمی و شاد شهر نشوید. در این شهر تاریخی اندازه جرم و جنایت بسیار پایین بوده و رفاه زندگی مردم بسیار بالاست. معروف ترین بنایی که در این شهر ساخته شده است کلیسای سائو فرانسیسکو در قرن 18 است. این کلیسا یکی از زیباترین معماری ها را دربین بناهای شهر داشته و نماینده بسیار مناسبی برای نمایش معماری پرتغالی ها به سایر مردم است. اگر به برزیل سفر می کنید و دوست دارید که از یکی از شهرهای زیبای آن دیدن کنید، پیشنهاد ما به شما بازدید از پلورینو سالوادور برزیل است.

جنگل های آمازون از جمله دیدنی های برزیل

اگر به طبیعت گردی علاقه داشته باشید، جنگل های آمازون می توانند برترین جاذبه گردشگری برزیل برای شما باشند. برای بازدید از جنگل های آمازون در برزیل می توانید سوار یک قایق شده و پس از طی کردن یک مسیر 20 کیلومتری به قلب جنگل های آمازون خواهید رسید. بازدید از جنگل های آمازون درست مانند وارد شدن به یک دنیای دیگر است. زمانی که به این جنگل پا بگذارید وارد یک زیست بوم متفاوت و قلمروی حیوانات شده اید. در این جنگل می توانید گونه های مختلفی از حیوانات و پرندگان وحشی مانند انواع طوطی های رنگارنگ را مشاهده کنید. بازدید از جنگل های بارانی آمازون در برزیل به تمامی مسافران این کشور پیشنهاد می گردد.

باغ گیاه شناسی ریو دو ژانیرو از جاذبه های دیدنی برزیل

یکی از زیباترین دیدنی های برزیل باغ گیاه شناسی این کشور در ریودوژانیرو است که در سال 1808 ساخته شد. دستور ساخت این باغ را پادشاه جان ششم از پرتغال داد و هدف اصلی از ساخت آن پرورش ادویه و گیاهان مختلف برای غذا بود. اما رفته رفته کاربری این باغ تغییر کرد و امروزه از آن به عنوان یکی از جاهای دیدنی برزیل یاد می گردد. اگر به گونه های گیاهی مختلف علاقه داشته باشید، این باغ بزرگ شما را شگفت زده خواهد نمود. باغ به بخش های مختلفی تقسیم شده که گیاهان منطقه ها مختلف را به شما نشان خواهد داد.

در موزه باغ می توانید گیاهان خشک شده مختلف را مشاهده کنید و در کتابخانه آن انواع کتاب های مختلف درباره گونه های گیاهی را مطالعه کنید. برای این که بتوانید از تمامی این باغ دیدن کنید، بی شک باید یک روز کامل وقت بگذارید.

پله های سلارون یکی از جاذبه های گردشگری برزیل در ریو دو ژانیرو

پله های سلارون یکی از زیباترین دیدنی های برزیل برای افرادی است که به فعالیت های بدنی علاقه دارند. اگر می خواهید هم پیاده روی کنید و هم از جاذبه های گردشگری ریو دو ژانیرو لذت ببرید، این پله ها برترین گزینه برای شما هستند. پله های سلارون شامل 215 پله رنگارنگ می شوند که از محله لاپا آغاز شده و تا محله سانتا ترزا در بالای تپه سانتا ترزا ادامه خواهد داشت. در ابتدا این پله ها رنگارنگ و زیبا نبودند، تا این که جرج اسلارین آغاز به تزئین این پله ها با کاشی هایی که از سراسر دنیا گردآوری شده بودند کرد.

ابتدا این کار را با پله هایی که از درب منزل او گذر می کردند انجام داد و رفته رفته تمامی پله ها با کاشی های رنگارنگ تزئین شدند. امروزه اگر به این پله ها بروید می توانید علاوه بر این کاشی ها، نقاشی های هنرمندان مختلف را مشاهده کنید.

اتاق مطالعه سلطنتی پرتغالی ها در قلب ریو دو ژانیرو

اگر در پی خاص ترین دیدنی های برزیل هستید، حتما سری به این کتابخانه زیبا بزنید. این کتابخانه در سال 1837 به وسیله بعضی از مهاجرین پرتغالی ساخته شد و هدف اصلی از ساخت آن زنده نگه داشتن زبان پرتغالی بود. در این کتابخانه می توانید کتاب های قدیمی زیادی به زبان پرتغالی پیدا کنید. کلکسیون کتاب های این کتابخانه به بیش از 350 هزار نسخه رسیده و رسما بزرگترین کلکسیون کتاب پرتغالی در خارج از کشور پرتغال محسوب می گردد.

حتی اگر به دیدن این کتاب ها علاقه ای هم نداشته باشید، معماری این بنا می تواند یک مشوق عالی برای شما باشد تا سری به این کتابخانه بزنید. این کتابخانه یک بنای معمولی نبوده و از ساختار بیرونی آن گرفته تا طراحی داخلی آن کاملا خاص بوده و معماری سال های 1800 را به نمایش می گذارد. بازدید از این کتابخانه به تمامی مسافرانی که به ریو دو ژانیرو برزیل سفر نموده اند پیشنهاد می گردد.

آبشارهای ایگوسوا، بزرگترین آبشار دنیا در برزیل

یکی دیگر از زیباترین و شگفت انگیزترین جاهای دیدنی برزیل، آبشارهای ایگوسوا در مرز بین برزیل و آرژانتین هستند. این منطقه به وسیله یونسکو به عنوان یکی از شگفتی های طبیعی دنیا معرفی شده است. در این منقطه بیش از 200 آبشار وجود دارد که بزرگترین آن ها آبشار گلوی شیطان است. بعلاوه در اطراف آبشارهای ایگوسوا هم می توان از منطقه محافظت شده و پارک ملی برزیل دیدن کرد. در این پارک گونه های جانوری بسیار زیادی وجود دارد که در طبیعت وحشی خود بدون دخالت انسان ها زندگی می نمایند. پارک های اطراف این آبشار جزو محدوده محافظت شده برزیل هستند و شکار در آن ها ممنوع است.

کلام آخر درباره دیدنی های برزیل

در این مطلب به بعضی از دیدنی های برزیل سری زدیم و با آن ها آشنا شدیم. اگر می خواهید سفری کوتاه به این کشور داشته باشید، و از بیشتر جاذبه های معروف آن دیدن کنید، پیشنهاد ما به شما سفر به ریودوژانیرو است. اما باید گفت که جاهای دیدنی برزیل محدود به همین تعداد نشده و برای بازدید از تمامی آن ها باید هفته ها وقت بگذارید. در این کشور از بناهای تاریخی گرفته تا طبیعت زیبا و بکر برای گردشگران پیدا می گردد. در صورتی که می خواهید بیشتر با برزیل، جاذبه های گردشگری و هتل های آن آشنا شوید و درباره تورهای برزیل اطلاعات بیشتری کسب کنید، سایر مطالب خبرنگاران را از دست ندهید. از این که تا آخر این مطلب همراه ما بودید سپاس گزاریم.

پر بازدیدترین جاذبه دیدنی برزیل کجاست؟

مجسمه مسیح منجی یکی از پربازدیدترین و شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری برزیل در ریو دو ژانیرو است.

کدام شهر برزیل بیشترین جاذبه های دیدنی را دارد؟

ریودوژانیرو مرکز سابق برزیل است و بیشتر جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی این کشور را در خود جای داده است.

بازدید از جاذبه های گردشگری برزیل گران است؟

شهرهای توریستی برزیل مانند ریودوژانیرو به عنوان یکی از شهرهای گران قیمت شناخته می شوند. اما در این شهرها جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری رایگان بسیاری مشاهده می گردد.

برترین جاهای دیدنی برزیل برای ماه عسل کدام اند؟

طبیعت زیبای ریو دو ژانیرو می تواند برترین مکان برای گذراندن ماه عسل در این شهر باشد. زوج های جوان می توانند به کوه های این شهر رفته و طلوع و غروب آفتاب را مشاهده نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2388

به "چرا برزیلی ها دوست ندارند این جاذبه ها را کسی ببیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برزیلی ها دوست ندارند این جاذبه ها را کسی ببیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید