چالش زیدان برای جذب پوگبا با رئیس باشگاه رئال مادرید

به گزارش مسافرت رو، نشریه مارکا اسپانیا اطلاع داد که جدال جدیدی میان زیدان و پرس در اردوگاه مادریدی ها اتفاق افتاده است. پوگبا موضوع نزاع سرمربی و رئیس قو های سپید است.

چالش زیدان برای جذب پوگبا با رئیس باشگاه رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، زیدان به هر نحوی می خواهد مروارید سیاه را به برنابئو بیاورد و گزینه اول و آخرش است، اما در طرف مقابل پرس و مسئولان مادریدی حاضر به پرداخت مبلغی نجومی برای جذب این ستاره فرانسوی نیستند.

فان دبیک، هافبک آژاکس گزینه اول مسئولان قو های سپید است و در صورت چراغ سبز زیدان انتقال او را در چند ساعت، نهایی خواهند شد. از طرف دیگر اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام گزینه دیگر رئالی ها است که در تابستان به صورت مجانی می تواند به بربابئو بیاید.

ارتباط سرمربی فرانسوی با هموطنش در طول فصل قطع نشده و دیدار های مکرر آن ها باعث شد تا احتمال انتقال مروارید سیاه به قلعه مادرید بیشتر گردد.

منچستر یونایتد نیز در صورت فروش این هافبک جنگنده خود به کمتر از 150 میلیون یورو رضایت نمی دهد و این رقم بسیار بالایی به شمار می آید. یوونتوس نیز از مشتریان پوگبا است که در صورت لغزش رئال بلافاصله دست به کار خواهد شد.

پوگبا در سال 2016 از بیانکونری به شیاطین سرخ پیوست. او در این سال ها برای تیم انگلیسی 95 بازی انجام داده و 24 گل به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 716

به "چالش زیدان برای جذب پوگبا با رئیس باشگاه رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش زیدان برای جذب پوگبا با رئیس باشگاه رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید