پیگیری واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس

به گزارش مسافرت رو، تهران (پانا) - نشست پیگیری واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی امروز با حضور معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی در محل این باشگاه برگزار گشت.

پیگیری واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس

به گزارش باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در نشست پیگیری واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز (شنبه) با حضور حسین قربان زاده، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی در محل باشگاه برگزار گشت، اظهار کرد: تا پیش از این، دیده نشده بود که موضوع با این جدیت پیگیری شود. به طور پیوسته در جلسات حضور داریم و در حال تبادل اطلاعات و اسناد مربوطه هستیم.

وی ادامه داد: از دهه 60 که مدیر تیم بسکتبال پرسپولیس بودم موضوع خصوصی سازی مطرح بوده است ولی فکر نمی کنم در تمام این سال ها به این مقدار جلسه تشکیل شده باشد که در این مدت شاهد بوده ایم. آقای سجادی هم مصرانه پیگیر این موضوع هستند و هر گاه نیاز به جلسه ای بوده، بدون فوت وقت پذیرفتند که وقفه ای در کار پرسپولیس ایجاد نشود. با این همیتی که وجود دارد بسیار امیدواریم این وعده به هواداران که نشدنی تلقی می شد، اتفاق بیفتد و تقدیم آن ها شود.

همچنین محمود خوردبین هم در جریان این نشست مطرح نمود: حدود 40 سال است که آقای درویش را به عنوان مدیری ورزشی و پرسپولیسی می شناسم. امروز هم برای گفتن تبریک و خیر مقدم به دوست قدیمی آمدم که به من لطف داشت. راضی هستم که او به عنوان یک دوستدار پرسپولیس مدیرعامل شد و ان شاءالله که پیروز خواهند بود. با این رویه ای که در این جلسه هم می بینم امیدوارم بالاخره این کاری که همیشه گفته شده است که نمی شود و هر بار در آخرین لحظه منتفی می شود بالاخره اتفاق بیفتد تا شاهد مشارکت هواداران در این بخش نیز باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2062

به "پیگیری واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید