پیکان هم به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر اعتراض کرد

به گزارش مسافرت رو، باشگاه پیکان تهران نسبت به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قبل از صدور حکم کمیته استیناف درباره ملاقات با سایپا اعتراض کرد.

پیکان هم به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر اعتراض کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی مؤسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو (پیکان)، سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران با وجود اینکه حکم کمیته انضباطی ملاقات سایپا - پیکان در هفته بیست وسوم لیگ برتر هنوز از سوی کمیته استیناف فدراسیون تأیید نشده، اقدام به ایجاد تغییر نتیجه این مسابقه در بخش نتایج بازی ها و اعمال آن در جدول مسابقات لیگ برتر نموده است.

با وجود اینکه تیم فوتبال پیکان در زمین مسابقه با نتیجه 2 بر یک سایپا را شکست داد و پرونده مذکور با اعتراض باشگاه پیکان در کمیته استیناف در حال آنالیز است، اما سازمان لیگ فوتبال نتیجه 3 بر صفر را در جدول مسابقات اعمال نموده است.

از این رو باشگاه پیکان تهران اعتراض رسمی خود را به این موضوع انجام داد. در نامه ای که امروز مسئولان پیکان به ریاست سازمان لیگ فوتبال ارسال نموده اند، خواستار پیگیری این مسئله و برگرداندن تغییرات جدول رده بندی روی سایت این سازمان شده اند.

روز گذشته هم مهدی تارتار سرمربی پیکان تهران بعد از ملاقات با نفت مسجدسلیمان نسبت به این موضوع گلایه کرد و اعتقاد داشت تغییر در جدول رده بندی به وسیله سازمان لیگ فوتبال روحیه شاگردانش را پایین آورده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1793

به "پیکان هم به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر اعتراض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان هم به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر اعتراض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید