حبیبی: هر 6 دروازه بان تیم امید شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند

به گزارش مسافرت رو، مربی دروازه بانان تیم فوتبال امید ایران گفت که هر شش دروازه بان این تیم، شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند را دارند.

حبیبی: هر 6 دروازه بان تیم امید شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد حبیبی در مورد آخرین شرایط دروازه بانان تیم امید گفت: از ابتدای کار تا امروز کوشش کردیم بهترین نفرات را آزمایش و انتخاب کنیم و تا به امروز دروازه بان های زیادی در اردوی تیم امید حاضر شدند، اما در فهرست نهایی که به AFC اعلام شده، مجموعاً شش دروازه بان را معرفی کردیم که همه آنها یکی از دروازه بان های اول یا دوم تیم های باشگاهی خودشان در لیگ برتر هستند و حداقل در لیست 18 نفره حضور دارند.

وی با اشاره به دروازه بانان تیم امید در تیم های لیگ فزونی توضیح داد: معراج اسماعیلی دروازه بان اول ذوب آهن است. حبیب فرعباسی در نفت مسجدسلیمان بازی های زیادی انجام داده و در برخی از بازی ها هم دروازه بان دوم است، مهدی نوراللهی در سایپا دروازه بان دوم است و کی خسروی همین شرایط را در سپاهان دارد. پورحمیدی در استقلال دروازه بان دوم است، نیما میرزازاد هم در نساجی چند بازی فرصت ورود به زمین را داشته و در برخی بازی ها روی نیمکت حضور دارد.

مربی دروازه بانان تیم امید در ادامه اضافه نمود: مجموعاً ما نام این شش دروازه بان را ثبت نموده ایم. با این وجود، شناخت کافی از همه آنها داریم و در اردوی آخر، سه دروازه بان با ما راهی قطر خواهند شد.

حبیبی در این باره که انتخاب این سه دروازه بان به معنی حضور قطعی آنها در تایلند نخواهد بود، گفت: معیار ما شایستگی فنی همچنین انضباط و رفتار است. در حال حاضر ضروری است با سه دروازه بان راهی قطر شویم. کوشش کردیم در هر اردوی خارجی، تغییراتی در لیست داشته باشیم و گزینه های مختلفی را آزمایش کنیم. در این موقعیت هر احتمالی وجود دارد. هم از نظر فنی هم انضباطی و البته خدای ننموده مصدومیت، ممکن است تا آخرین لحظه انتخاب دیگری داشته باشیم. هر شش دروازه بان از نظر من شانس حضور در بازی های قهرمانی آسیا را تا آخرین لحظه دارند.

وی درخصوص برگزاری تمرینات اردوی تهران بدون دروازه بان اعلام کرد: این مسئله از ابتدا تعیین و قرار بود همه بازیکنان برای حضور در بازی های لیگ برتر، روز چهارشنبه به اردوی تیم های باشگاهی بازگردند. طبیعتاً دروازه بان های ما هم شرایط مشابهی داشتند. چون همه آنها جزو دروازه بانان اول یا دوم شاغل در لیگ هستند و بعد از انجام بازی ها، برای حضور در سفر به قطر به اردو بازمی گردند.

کار اصلی ما در قطر انجام می گردد و بعد از آن هم در تایلند، یک هفته پیش از مسابقات تمرین می کنیم.، مربی دروازه بان های تیم المپیک ضمن بیان این جمله اعلام نمود: در این مدت کوشش خواهیم کرد دروازه بان ها را با تمرکز مناسب به بالاترین سطح آمادگی از هر جهت برسانیم. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که در نهایت خط دروازه، نقطه قوت تیم امید در بازی های انتخابی المپیک باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 759

به "حبیبی: هر 6 دروازه بان تیم امید شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: هر 6 دروازه بان تیم امید شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید