پوریا با رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا ملاقات کرد

به گزارش مسافرت رو، رئیس فدراسیون بدمنیتون کشورمان در حاشیه برگزاری اجلاس دنیای و آسیایی با رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا و دبیرکل بدمینتون دنیا ملاقات کرد.

پوریا با رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا ملاقات کرد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام تابستان با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، نشست مجمع انتخاباتی فدراسیون دنیای بدمینتون صبح امروز (شنبه) و همزمان با اجلاس دنیای این رشته در شهر گلدکست کشور استرالیا و با حضور دکتر محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان برگزار گردید و پل اریک بار دیگر برای یک دوره 4 ساله به عنوان رئیس دنیای این رشته انتخاب شد.

در این مجمع انتخاباتی پل اریک ، تنها نامزد احراز این پست بود که مجددا به عنوان رئیس فدراسیون دنیای بدمینتون برگزیده شد.

همچنین پل کورزا که تنها نامزد احراز پست ریاست پارابدمینتون بود نیز برای مدت 4 سال انتخاب شد.

در این نشست همچنین اعضاء شورای اجرایی فدراسیون دنیای بدمینتون از کشورهای اسپانیا، فرانسه، انگلیس، اسلوواکی، چین، مالزی، نیوزلند، زیمباوه، تایلند، روسیه، کانادا، سوئیس، اسکاتلند، سنگاپور، مالدیو، نپال و لبنان برای مدت 4 سال انتخاب شدند.

همچنین در این نشست محل بعدی اجلاس دنیای بدمینتون در کشور تایلند انتخاب شد.

در نشست امروز بحث در خصوص توسعه بدمینتون و شاتل تایم مورد آنالیز نهاده شد و تقویم و صورتهای اقتصادی سال 2016 به تصویب اعضا رسید.

رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان با رئیس پارابدمینتون دنیای ملاقات کرد

محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان در حاشیه نشست اجلاس دنیای و آسیایی بدمینتون که در شهر گلدکست استرالیا در جریان است با پل کورزا رئیس پارا بدمینتون دنیای ملاقات و گفت و گو کرد. در این ملاقات پوریا گزارشی از شرایط پارابدمینتون ایران را به رییس پارابدمینتون دنیای ارائه داد.

در این نشست که دکتر مهدی انوری رئیس کمیته پزشکی ، پژوهش و تحقیقات فدراسیون بدمینتون کشورمان حضور داشت، مقرر شد که در آینده نزدیک یک مربی آموزشی جهت آموزش تخصصی پارابدمینتون در ایران حضور یابد.

در این ملاقات رئیس پارابدمینتون دنیای قول مساعد برای حضور در ایران را داده تا از نزدیک شاهد شرایط پارابدمینتون کشورمان باشد.

در ادامه این نشست رایزنی جهت حضور نفرات بیشتری از مسئولان بدمینتون ایران در فدراسیون آسیایی انجام و مقرر شد که مسئولان بدمینتون ایران از کرسی های بیشتری در بدمینتون آسیا برخوردار باشند.

همچنین پیشنهاد شد که دکتر انوری به عنوان یکی از اعضای فدراسیون دنیای بدمینتون در بخش تحقیقات و آموزش مورد استفاده نهاده شده و دارای کرسی در سطح دنیای این رشته داشته باشد.

ملاقات پوریا با رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا

همچنین پوریا در حاشیه برگزاری اجلاس دنیای و آسیایی بدمینتون با آنتوان رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا و توماس لوند، دبیرکل بدمینتون دنیا ملاقات و گفت و گو کردند.

در این ملاقات که دکتر مهدی انوری رییس کمیته پزشکی ، پژوهش و تحقیقات فدراسیون بدمینتون کشورمان حضور داشت ، مسوولان فدراسیون آسیا از دکتر پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان جهت برگزاری پیروز بیست و ششمین دوره رقابتهای بین المللی بدمینتون فجر ایران تشکر و قدردانی کردند.

در این ملاقات مقرر شد که فدراسیون بدمینتون آسیا و فدراسیون بدمینتون اندونزی همکاری بسیار نزدیکی در زمینه اعزام بازیکنان بدمینتون کشورمان به کمپ های آماده سازی آسیا و برگزاری رقابت ها بین دو کشور ایران و اندونزی داشته باشند.

اجلاس دنیای و آسیایی بدمینتون در روزهای 28 لغایت 30 اردیبهشت ماه جاری در شهر گلدکست استرالیا و با حضور پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان و انوری رئیس کمیته پزشکی، پژوهش و تحقیقات فدراسیون برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 790

به "پوریا با رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوریا با رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید