وقت آن رسیده آقای مددی برود، امیدوار به پیروزی برابر الهلال هستیم

به گزارش مسافرت رو، جواد قراب پیشکسوت و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: نمی خواهم توانایی های بازیکنان نو استقلال را زیر سئوال ببرم و آنها را به اسم بازیکن توانمند تایید می کنم، به خصوص که با شرایطی که باشگاه داشت همین حد جابجایی هم خوب بود. اما باید گفت بازیکنانی که آمدند در مقایسه با بازیکنانی که جدا شدند، در مجموع چنگی به دل نمی زنند.

وقت آن رسیده آقای مددی برود، امیدوار به پیروزی برابر الهلال هستیم

پیشکسوت آبی پوشان در مورد ملاقات این تیم مقابل الهلال بیان داشت: البته الهلال تیم بسیار خوب، پر مهره و ثروتمندی است که برای هر تیمی در آسیا خطرناک است، اما نباید این حریف را بیش از حد عظیم کرد و از آن تیمی شکست ناپذیر ساخت. استقلال می تواند با بازی هوشمندانه ای سد راه این تیم گردد. ما در گذشته هم از این بازی ها و پیروزی های حماسی از تیم خودمان کم ندیده ایم.

وی اضافه نمود: یک سر فوتبال برد است و یک سر آن باخت و تیم ما قطعاً باید برای پیروزی مقابل الهلال به میدان برود. اما حتی اگر چنین نشد و شکست هم خوردیم، باز هم نباید فکر کنیم جهان برای ما به سرانجام رسیده است. اگر در این بازی پیروز شدیم که با قدرت بیشتر پیش می رویم اگر خدای نانموده شکست خوردیم، باید حرکت مان را از نو آغاز کنیم.

عضو پیشین هیات مدیره آبی پوشان در مورد شرایط مدیریتی این باشگاه توضیح داد: همه اتفاقاتی که پیرامون این باشگاه رخ می دهد و شواهدی موجود نشان دهنده این است که وقت جدایی آقای مددی از استقلال رسیده است. ایشان به خاطر حفظ شان خانوادگی و شخصیت خودش هم که شده باید به رفتن رضایت دهد. ضمن اینکه جدایی ایشان در این مقطع می تواند به سود استقلال باشد.

قراب در مورد شرایط نو مدیریت این باشگاه هم بیان داشت: سجادی خودش خاک خورده ورزش است و شرایط را به خوبی درک می نماید. او در جایگاهی واقع شده است که شایسته آن است و با تجربیات گذشته اش می تواند تصمیمات خوبی برای استقلال بگیرد. حتماً در این زمینه از پیشکسوتان و خاک خورده های استقلال هم مشورت هایی می گیرد تا برترین تصمیم را برای این باشگاه بگیرد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: اخیراً عکس هایی را در فضای مجازی مشاهده می کنم که نشان می دهد افرادی مثل آقایان فتح الله زاده، توفیقی، نامداری و عبدیان گروهی هستند که برای اداره باشگاه اعلام آمادگی نموده اند. این افراد استقلالی هستند، تجربه مدیریت دارند و تمکن اقتصادی لازم را هم برای اداره این باشگاه به نوعی که در شان نام و رسم آن باشد را دارند. اما در نهایت امیدوارم سجادی برترین تصمیم را برای استقلال بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1852

به "وقت آن رسیده آقای مددی برود، امیدوار به پیروزی برابر الهلال هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت آن رسیده آقای مددی برود، امیدوار به پیروزی برابر الهلال هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید