شرایط مبهم بازیهای المپیک باعث سردرگمی همه شده است

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: وزنه برداری مثل تمام رشته ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است. تمام مسابقات و اردوها به تعویق افتاده و یک سردرگمی برای ورزشکاران پیش آمده که نمی دانند شرایط حضور در المپیک چگونه خواهد بود و همه چیز به آینده موکول شده است. منتظر هستیم ببینیم فدراسیون جهانی و آسیایی چه تصمیمی در مورد تقویم مسابقات می گیرند.

شرایط مبهم بازیهای المپیک باعث سردرگمی همه شده است

وی در خصوص کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا برای شروع تمرینات ملی، گفت : اگرچه وزارت ورزش باید مجوز شروع فعالیت دوباره را صادر کند اما ما فعلاً مسابقه ای در پیش نداریم. دو مسابقه آسیایی و جهانی در پیش داریم که فدراسیون جهانی و آسیایی زمانش را اعلام ننموده اند. رشته ای مانند کشتی تکلیفش معین شده و سال جاری هیچ مسابقه ای را برگزار نمی نمایند اما تکلیف ما معین نیست. وزنه برداران خودشان در حال تمرین کردن هستند و آمادگی نسبی دارند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری که با برنامه ورزشی رادیو ایران تبادل نظر می کرد در رابطه با برنامه ریزی های این فدراسیون برای مسابقات آینده مطرح نمود: اولویت اصلی که اکنون داریم، برگزاری لیگ است چون مربیان و وزنه برداران ما از این مسابقات منتفع می شوند. با رئیس کمیته مسابقات جلسه ای داشتیم و قرار شده با هماهنگی تیم ها و آماده سازی شرایط، جهت کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا اقدام کنیم. قطعا این رقابت ها در اولویت ما است و تا آخر سال آن را برگزار می کنیم.

محسن بیرانوند در خصوص مصاحبه علی داودی که در خصوص مسائلش برای انجام تمرینات ابراز نگرانی نموده بود، خاطرنشان ساخت: او از شرایطی که در استان تهران وجود داشت، ناراحت بود. داوودی جزو بهترین نفرات وزنه برداری است و این ناراحتی به دلیل این موضوع بود که انتظار حمایت بیشتری از طرف اداره کل و هیأت استان دارد.

وی در پایان ادامه داد: هفته آینده مجمع استان تهران برگزار می گردد و با معین شدن رئیس هیأت، یکسری از مسائل برطرف می گردد. در خصوص سالن برای ملی پوشانی که در تهران هستند، سالن فراهم نموده ایم و می توانند تمرین نمایند. سهراب مرادی، سیدایوب موسوی و علی داودی نفراتی هستند که از سالن فدراسیون استفاده می نمایند. این تمرینات با فاصله گذاری و در سانس های مختلف برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1230

به "شرایط مبهم بازیهای المپیک باعث سردرگمی همه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مبهم بازیهای المپیک باعث سردرگمی همه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید